Katedra Marketingu jest katedrą funkcjonującą na Wydziale Zarządzania Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu. Działalność naukowa katedry koncentruje się na problemach istotnych dla współczesnego marketingu. Prowadzone badania dotyczą m.in.: wpływu nowoczesnych koncepcji zarządzania (takich, jak zarządzanie wiedzą, zarządzanie wartością) na marketing; zarządzania wartością marki (w tym metodyki jej pomiaru); problemów zarządzania organizacjami non profit (pozarządowymi i publicznymi); adaptacji marketingu do gromadzenia funduszy, organizacji zbiórek publicznych i cause marketingu; nowych trendów w rozwoju wiedzy marketingowej w kontekście zarządzanie relacjami z klientem tj.: (CRM), marketing partnerski, marketing wartości; jakościowych aspektów marketingu; adaptacji marketingu w przedsiębiorstwach usługowych (merchandisingu); eksploracji zachowań marketingowych przedsiębiorstw handlowych i usługowych działających w systemie franczyzowym; strategii działania przedsiębiorstw usługowych na rynku krajowym i zagranicznym. Wyniki prowadzonych badań publikowane są w wydawnictwach naukowych (książkach i czasopismach), a także prezentowane na konferencjach krajowych i zagranicznych.
Katedra Marketingu (Wydział Zarządzania)
53-345 Wrocław, ul. Komandorska 118/120, bud. B
tel.: (0) 713680226 (sekretariat)
e-mail: miroslawa.pluta-olearnik@ue.wroc.pl