Katedra Marketingu

INFORMACJE OGÓLNE

Katedra Marketingu jest katedrą funkcjonującą na Wydziale Zarządzania Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu. Działalność naukowa katedry koncentruje się na problemach istotnych dla współczesnego marketingu. Prowadzone badania dotyczą m.in.: wpływu nowoczesnych koncepcji zarządzania (takich, jak zarządzanie wiedzą, zarządzanie wartością) na marketing; zarządzania wartością marki (w tym metodyki jej pomiaru); problemów zarządzania organizacjami non profit (pozarządowymi i publicznymi); adaptacji marketingu do gromadzenia funduszy, organizacji zbiórek publicznych i cause marketingu; nowych trendów w rozwoju wiedzy marketingowej w kontekście zarządzanie relacjami z klientem tj.: (CRM), marketing partnerski, marketing wartości; jakościowych aspektów marketingu; adaptacji marketingu w przedsiębiorstwach usługowych (merchandisingu); eksploracji zachowań marketingowych przedsiębiorstw handlowych i usługowych działających w systemie franczyzowym; strategii działania przedsiębiorstw usługowych na rynku krajowym i zagranicznym. Wyniki prowadzonych badań publikowane są w wydawnictwach naukowych (książkach i czasopismach), a także prezentowane na konferencjach krajowych i zagranicznych.



Kierownik katedry

Pracownicy naukowo-dydaktyczni

Doktoranci:

  • mgr Tomasz Wilczyński
  • mgr Ewa Waligóra

Pracownicy administracyjni:


Dane kontaktowe:

Katedra Marketingu (Wydział Zarządzania)
53-345 Wrocław, ul. Komandorska 118/120, bud. B
tel.: (0) 713680226 (sekretariat)
e-mail: miroslawa.pluta-olearnik@ue.wroc.pl

zamknij
Nasza strona korzysta z plików cookies. Zachowamy na Twoim komputerze plik cookie, który umożliwi zbieranie podstawowych informacji o Twojej wizycie.
Przeczytaj jak wyłączyć pliki cookiesRozumiem