Mirosława Pluta Olearnik

Profesor dr hab. Mirosława Pluta-Olearnik

Profesor Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu, specjalista w zakresie zarządzania i marketingu usług. Ponad 100 opublikowanych prac - książek, artykułów i referatów. Posiada doświadczenie w kierowaniu badaniami i zespołami naukowymi oraz zarządzaniu (pełniła funkcje dziekana i prorektora ds. nauki i badań w szkole niepublicznej). Jest recenzentem prac naukowych: rozpraw doktorskich, prac habilitacyjnych, monografii, podręczników, artykułów w j. polskim i j. angielskim. Aktywnie uczestniczy w konferencjach naukowych. Wykłada na studiach podyplomowych. Posiada doświadczenia praktyczne - uczestniczyła jako konsultant w badaniach rynku, opracowywaniu planów marketingowych oraz szkoleniach dla przedsiębiorstw, a także jako koordynator projektów unijnych.

Obszar specjalizacji naukowo-badawczej oraz dydaktycznej

  • współczesne koncepcje marketingu

  • marketing usług (bankowych, edukacyjnych, turystycznych, badawczych)

  • strategie marketingu na rynkach międzynarodowych

  • marketing targowy i wystawienniczy

Prowadzone na UE kursy przedmiotów

  • Marketing międzynarodowy
  • Marketing usług
  • Podstawy marketingu

Oferta dla biznesu


Badania/opinie/ekspertyzy/doradztwo
  • badnia i strategie marketingowe przedsiębiorstw i organizacji usługowych

  • analiza rynku usług krajowego i międzynarodowego

Szkolenia
  • Strategie marketingu w usługach

  • Marketing targowy i wystawienniczy

  • Handel - skuteczna sprzedaż i promocja


SZCZEGÓŁOWE DANE (M. PLUTA-OLEARNIK)
KONTAKT


zamknij
Nasza strona korzysta z plików cookies. Zachowamy na Twoim komputerze plik cookie, który umożliwi zbieranie podstawowych informacji o Twojej wizycie.
Przeczytaj jak wyłączyć pliki cookiesRozumiem