Profesor dr hab. Mirosława Pluta-Olearnik
Profesor Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu, specjalista w zakresie zarządzania i marketingu usług. Ponad 100 opublikowanych prac -
książek, artykułów i referatów. Posiada doświadczenie w kierowaniu badaniami i zespołami naukowymi oraz zarządzaniu (pełniła funkcje dziekana i prorektora ds. nauki i badań w szkole niepublicznej).
Jest recenzentem prac naukowych: rozpraw doktorskich, prac habilitacyjnych, monografii, podręczników, artykułów w j. polskim i j. angielskim. Aktywnie uczestniczy w konferencjach naukowych. Wykłada
na studiach podyplomowych. Posiada doświadczenia praktyczne - uczestniczyła jako konsultant w badaniach rynku, opracowywaniu planów marketingowych oraz szkoleniach dla przedsiębiorstw, a także jako
koordynator projektów unijnych.
Obszar specjalizacji naukowo-badawczej oraz dydaktycznej
-
współczesne koncepcje marketingu
-
marketing usług (bankowych, edukacyjnych, turystycznych, badawczych)
-
strategie marketingu na rynkach międzynarodowych
-
marketing targowy i wystawienniczy
Prowadzone na UE kursy przedmiotów
-
Marketing międzynarodowy
-
Marketing usług
-
Podstawy marketingu
Oferta dla biznesu
Badania/opinie/ekspertyzy/doradztwo
Szkolenia
-
Strategie marketingu w usługach
-
Marketing targowy i wystawienniczy
-
Handel - skuteczna sprzedaż i promocja
SZCZEGÓŁOWE DANE (M.
PLUTA-OLEARNIK)
KONTAKT