Robert Jadach

Dr Robert Jadach 
Asystent w Katedrze Marketingu Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu. Stypendysta Ministra Nauki i Szkolnictwa Wyższego za wybitne osiągnięcia naukowe w roku akademickim 2017/2018. Główny obszar zainteresowań to zachowania nabywców – w tym zwłaszcza znacznie marek globalnych/lokalnych w procesie zakupowym oraz czynniki kształtujące postawy konsumenta wobec marki.

Obszar badań:
  • zachowania nabywców,
  • konsumencka ocena produktów / marek,
  • marketing produktów żywnościowych,
  • społeczna odpowiedzialność biznesu marek luksusowych,
  • trendy w zachowaniach konsumentów.
Prowadzone na UE kursy przedmiotów:
  • marketing międzynarodowy i komunikacja kulturowa,
  • marketing usług,
  • podstawy marketingu,
  • zarządzanie marketingiem.

ORCID
zamknij
Nasza strona korzysta z plików cookies. Zachowamy na Twoim komputerze plik cookie, który umożliwi zbieranie podstawowych informacji o Twojej wizycie.
Przeczytaj jak wyłączyć pliki cookiesRozumiem