Badania, Edukacja i Konsument w przestrzeni Metaverse - wyzwania, zagrożenia

I Sympozjum naukowo – eksperckie​ 

„Badania, Edukacja i Konsument w przestrzeni Metaverse - wyzwania, zagrożenia”​


Celem Sympozjum jest podjęcie dyskusji na temat zmian w badaniach naukowych, edukacji uniwersyteckiej oraz zachowaniach konsumenckich w wyniku rozwoju wirtualnej rzeczywistości, światów społecznościowych, wirtualnych gier, sztucznej inteligencji (przestrzeń Metaverse)​. 

Serdecznie zapraszamy na Sympozjum, które odbędzie się 6 grudnia 2023 r. na kampusie Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu (budynek W, sala 4a).

Zapisy na wydarzenie do 21 listopada 2023 r.

Program Sympozjum obejmuje trzy Sesje, w ramach których prowadzone będą dyskusje pomiędzy przedstawicielami nauki i ekspertami z praktyki oraz możliwość wymiany poglądów między uczestnikami wydarzenia.​ Wydarzenie zostało objęte patronatem JM Rektora Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu, prof. dra hab. Andrzeja Kalety.

Organizatorzy:

Komitet organizacyjny:

Sekretarz Sympozjum:

  • dr Robert Jadach
  • mgr Aleksandra Sztuk
  • dr Maria Knecht-Tarczewska
    Kontakt: konferencja.marketing@ue.wroc.pl

Program wydarzenia

PROGRAM WYDARZENIA

6 grudnia 2023 r.

Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu
Budynek W (sala 4a).

Rejestracja uczestników (9.00-9.45)

Rozpoczęcie (9.45-10.00)

  • Oficjalne rozpoczęcie wydarzenia, powitanie uczestników i przedstawienie celów Sympozjum.

Sesja 1. Metaverse – przełomowe zmiany w badaniach naukowych (10.00-11.30)
Prowadzenie: prof. dr hab. Mirosława - Katedra Marketingu

1. Wprowadzenie do Metaverse (10.00-10.15) 
dr hab. Monika Hajdas, prof. UEW – Katedra Zarządzania Marketingowego

2. Transformacje, kontekstualizacja i wartości w badaniach jakościowych w Metaverse (10.15-10.40)
dr hab. Monika Hajdas, prof. UEW – Katedra Zarządzania Marketingowego
dr hab. prof. UEW Ryszard Kłeczek – Katedra Marketingu

3. Badania naukowe. W stronę pełnej automatyzacji (10.45-11.30)
dr Przemysław Tomczyk, Akademia Leona Koźmińskiego Warszawa

Przerwa kawowa (20 min)


Sesja 2. Człowiek - Konsument w świecie wirtualnym – szanse i zagrożenia (11.50-13.00)
Prowadzenie: dr hab. prof. UEW Paweł Waniowski Katedra Badań Marketingowych
dr Magdalena Daszkiewicz Katedra Badań Marketingowych

1. Polscy konsumenci wobec Internetu rzeczy (IoT) na rynku żywności (11.50-12.10)
dr hab. prof. UEP Renata Nestorowicz, dr Anna Rogala, dr hab. Ewa Jerzyk, prof. UEP – Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu, Katedra Strategii Marketingowych

2. Projektowanie doświadczeń klienta w praktyce - CX, UX (12.10-12.30)
Joanna Jankowska – Instytut Badawczy IPC, kierownik działu badań marketingowych
Artur Kotliński - Instytut Badawczy IPC, CEO

3. Elektroniczni konsultanci - kiedy wyprą ludzi? (12:30-12:50)
dr Mateusz Rak, Uniwersytet WSB Merito we Wrocławiu

Lunch (30 min)


Sesja 3. Edukacja uniwersytecka a rozwój wirtualnej rzeczywistości (13.30-15.00)
Prowadzenie: dr hab. prof. UEW Witold Kowal Katedra Zarządzania Marketingowego
dr hab. Anetta Pukas Katedra Marketingu

1. Efekty uczenia a nowe technologie (13:30-13:45)
dr hab. prof. UEW Witold Kowal – Katedra Zarządzania Marketingowego

2. Sztuczna inteligencja (SI) jako narzędzie kształcenia w szkole wyższej (13:45-14:00)
mgr Agnieszka Dramińska – Kierownik Oddziału Zasobów Otwartej Nauki, UEW 

3. Kształtowanie kompetencji Studenta przy wykorzystaniu Virtualnej Rzeczywistości (VR) (14:00-14:30)
dr hab. prof. UEW Krzysztof Nowosielski – Kierownik CSPB UE we Wrocławiu

4. Technologie symulacyjne jako narzędzia edukacyjne i kierunki ich rozwoju (14:30-15:00)
Wiceprezes i dyrektor programu FlexSim InterMarium Polska - Dawid Dąbal

Wizyta w Centrum Symulacji Procesów Biznesowych (15.15 - 16.00)
Opcjonalna wizyta w Centrum Symulacji Procesów Biznesowych na Uniwersytecie Ekonomicznym we Wrocławiu.

Miejsce wydarzenia

Kampus Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu.
Budynek W (sala 4a).
Mapa kampusu – kliknij tutaj.
zamknij
Nasza strona korzysta z plików cookies. Zachowamy na Twoim komputerze plik cookie, który umożliwi zbieranie podstawowych informacji o Twojej wizycie.
Przeczytaj jak wyłączyć pliki cookiesRozumiem