dr Anetta Pukas
Adiunkt w Katedrze Podstaw Marketingu
Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu. Absolwentka Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu. Członek międzynarodowej organizacji badaczy usług RESER. Ekspert Wortalu Wiedzy w ramach projektu
Innowacyjny Region. Szkoleniowiec i konsultant. Wygłosiła wiele referatów i prezentacji na konferencjach naukowych krajowych
jak i zagranicznych.
Obszar specjalizacji naukowo-badawczej oraz dydaktycznej
-
nowe trendy w rozwoju wiedzy marketingowej: marketing relacyjny - zarządzanie relacjami z klientem (CRM), marketing partnerski, marketing wartości
-
jakościowe aspekty marketingu
-
marketing w przedsiębiorstwach usługowych
-
merchandising i jego wykorzystanie w handlu detalicznym
-
promocja i jej praktyczne wykorzystanie
-
Prowadzone na UE kursy przedmiotów
-
Zarządzanie Relacjami z Klientem (CRM)
-
Marketing partnerski
-
Merchandising
-
Marketing usług finansowych
-
Marketing w turystyce
-
Strategie marketingowe
-
Zarządzanie marketingowe produktem finansowym
-
Marketing usług
Tematyka seminarium dyplomowego
-
Marketing i zarządzanie marketingowe w przedsiębiorstwie-analiza strategii marketingowych
-
Instrumenty marketingowe - produkt, cena, dystrybucja, promocja
-
Zarządzanie relacjami z klientem (CRM) - nowe trendy w marketingu
-
Marketing usług finansowych -na przykładach instytucji finansowych
-
Marketing w przedsiębiorstwach turystycznych, marketing terytorialny - na przykładzie kraju, regionu, miasta,
-
Merchandising - zarządzanie asortymentem i salą sprzedażową w handlu detalicznym
-
Zarządzanie jakością usług
Oferta dla biznesu
Badania/opinie/ekspertyzy/doradztwo
-
doradztwo z zakresu zarządzania marketingowego - strategie marketingowe przedsiębiorstw
-
consulting przy wdrażaniu CRM - zarządzania relacjami z klientem
-
doradztwo z zakresu merchandisingu w detalu
Szkolenia
SZCZEGÓŁOWE DANE (A. PUKAS)
KONTAKT