Przedmioty specjalizacyjne dla studentów V roku
Kierunek : Finanse i Bankowość
Specjalność:
Bankowość i Ubezpieczenia – wybór 2 z 4
Nadzór i kontrola wewnętrzna instytucji finansowych, dr Hanna Kociemska - KF
Fundusze private equity i venture capital, dr Ilona Fałat-Kilijańska - KF
Specjalność:
Finanse i Rachunkowość Spółek – wybór 2 z 4
Zarządzanie projektami inwestycyjnymi, dr Hanna Kociemska - KF
Planowanie i strategie podatkowe, dr Krzysztof Biernacki - KF
Specjalność:
Finanse Przedsiębiorstw i Instytucji Samorządowych – wybór 2 z 4
Ocena efektywności projektów inwestycyjnych, dr Marek Pauka - KF
Podstawy prowadzenia działalności gospodarczej, dr Krzysztof Biernacki - KF
Kierunek : Stosunki Międzynarodowe
Specjalność:
Handel Zagraniczny – wybór 2 z 4
Administracja publiczna w Unii Europejskiej , dr Tomasz
Drozdowski - KGPiAS
Zarządzanie
projektami w ujęciu międzynarodowym , dr Alicja Zakrzewska-Półtorak - KGPiAS
Specjalność:
Międzynarodowa Gospodarka Przestrzenna – wybór 2 z 4
Polaryzacja
przestrzeni społeczno-ekonomicznej , dr Małgorzata Pięta-Kanurska - KGPiAS
Metropolizacja przestrzeni
społeczno-ekonomicznej , dr Krzysztof Szołek - KGPiAS
Specjalność:
Zarządzanie Projektami i Funduszami Strukturalnymi Unii Europejskiej – wybór 2 z 4
Zamówienia publiczne w sprawie Wspólnot Europejskich, dr Jarosław Czaja - KPEiESR
Polityka podatkowa w krajach UE, dr Ewa Szostak - KPEiESR
Kierunek : Zarządzanie i Marketing
Specjalność:
Ekonomika i Zarządzanie w Przedsiębiorstwie – wybór 2 z 4
Organizacja i
funkcjonowanie instytucji non-profit , dr Monika Kwiecińska - KEiOP
Fuzje i alianse
strategiczne przedsiębiorstw , dr Letycja Sołoducho-Pelc – KZS
Specjalność:
Komunikacja Marketingowa – wybór 2 z 4
Etykieta menedżera i
savoir-vivre w biznesie , dr Sylwia Wrona – Imar
Kreowanie wizerunku kraju i regionu , dr
Magdalena Daszkiewicz – Imar
Specjalność:
Projekty i Procesy Logistyczne – wybór 2 z 4
Controlling procesów , dr Renata Brajer-Marczak – KZPG
Sieci i łańcuchy logistyczne , dr Grzegorz Jokiel –
KZPG
Specjalność:
Zarządzanie Marketingowe z Elementami Marketingu Międzynarodowego – wybór 2 z 4
Cena w zarządzaniu marketingowym , dr Paweł
Waniowski - Imar
Zarządzanie sytuacjami kryzysowymi , dr
Magdalena Daszkiewicz, dr Paweł Waniowski – Imar