Sylwia Wrona

dr Sylwia Anna Wrona, prof. UEW

Profesor w Katedrze Zaawansowanych Badań w Zarządzaniu Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu. Członek Rady Uczelni. Dyrektor Centrum Kształcenia Ustawicznego. Dyrektor Centrum Projektowania Innowacyjnych Rozwiązań DT HUB. Dyrektor Centrum Facylitacji Procesów Innowacyjnych. Prodziekan ds. Promocji i Współpracy Międzynarodowej Wydziału Nauk Ekonomicznych w kadencji 2012-2016.
Wykładowca, badacz, projektant, konsultant, certyfikowany: trener biznesu [Szkoła Trenerów Biznesu Moderator 2011], facylitator procesów zespołowych [APMG International Facilitation: 04248120-01-3RDC | Szkoła Facylitacji PATHWAYS: 1/Vz/2022], moderator Design Thinking [DTInstitute 2014 | APMG International DTMethod®: 09865286-01-X9EJ], eduScrum Master [eduScrum 2019], trener FRIS® [FRIS-518, 2020], tutor akademicki [Collegium Wratislaviense STA-Z/215/2018/16], akredytowany Praktyk Tutoringu [Collegium Wratislaviense 473/APT/2021/4].
Absolwentka Szkoły Trenerów i Szkoły Tutorów-Mistrzów (Moderator), Szkoły Tutorów Akademickich (Collegium Wratislaviense) oraz Akademii Dyplomatycznej Polskiego Instytutu Spraw Międzynarodowych MSZ (kurs Protokołu Dyplomatycznego). Członek Polski Innowacyjnej oraz Polskiego Naukowego Towarzystwa Marketingu. Odbywała wizyty studyjne m.in. w Universidad Carlos III de Madrid (Hiszpania), Alice Salomon Hochschule Berlin (Niemcy), Centrum Voor Volwassenenonderwijs Antwerpen (Belgia), University Colleges Leuven-Limburg (Belgia).
Autorka/ współautorka ponad 90 publikacji i ekspertyz z obszaru marketingu i zarządzania oraz krajowych i międzynarodowych projektów badawczych i rozwojowych. Współautorka książki "Kreowanie marki korporacyjnej" (Difin, 2014). Ekspert w dziedzinie zarządzania marką, projektowania doświadczeń użytkownika, kreatywnego myślenia, zespołowego rozwiązywania problemów, kreowania wizerunku, komunikacji w biznesie.
Pracę naukową łączy z praktyką świadcząc usługi badawczo-rozwojowe oraz doradcze z zakresu zarządzania marketingowego (analizy rynku, badania marketingowe, plany marketingowe), zarządzania marką (strategie marki, badania wizerunku, strategie komunikacji), projektowania innowacyjnych rozwiązań w oparciu o metodykę Design Thinking oraz zespołowego rozwiązywanie problemów w oparciu o autorską (zespół „Dobre Kadry”) metodę pracy projektowej LIFT - Learning in Facilitated Teams.
Prowadzi kursy i warsztaty m.in. z komunikacji w biznesie, biznesowego savoir-vivre, autoprezentacji i kreowania wizerunku, prezentacji i wystąpień publicznych, kreatywnego myślenia (treningi kreatywności, metody/techniki twórczego rozwiązywania problemów), projektowania doświadczeń, Design Thinking oraz LIFT. Pomysłodawca oraz współtwórca wielu innowacyjnych programów szkoleniowych. W dorobku posiada wiele godzin zrealizowanych szkoleń dla przedstawicieli różnych grup społecznych i zawodowych. Pasjonatka LIFELONG LEARNING (Learning to know, Learning to do, Learning to live together, and with others, Learning to be).
https://pl.linkedin.com/in/sylwiawrona

Opiekun specjalności:
Opiekun Koła Naukowego DESIGN THINKING
[http://www.ue.wroc.pl/wydzial_ne/10002/kolo_naukowe_design_thinking.html;
https://www.facebook.com/designthinkingue].

Jeden z trójki inicjatorów, twórców i koordynatorów BIPS - BIZNESOWEGO INDYWIDUALNEGO PROGRAMU STUDIÓW
[http://www.ue.wroc.pl/kandydaci/16180/bips_biznesowy_indywidualny_program_studiow.html]

Zainteresowania naukowo-badawcze oraz dydaktyczne

  • Zarządzanie marką (w tym badania kondycji marki i pomiar jej wartości)
  • Branding osobisty i korporacyjny - znaczenie wizerunku w biznesie
  • Komunikacja w biznesie
  • Zarządzanie marketingowe
  • Badania marketingowe (jakościowe i ilościowe)
  • Badania na potrzeby projektowania innowacji (Design Research)
  • Kreatywność i twórcze rozwiązywanie problemów
  • Innowacje społeczne i innowacje w biznesie - projektowanie i wdrażanie użytecznych rozwiązań
  • Projektowanie zorientowane na użytkownika (UCD - User Centered Design)
  • Projektowanie doświadczeń (UXD - User Experience Design)
  • Projektowanie usług (Service Design)
  • Rozwój nowego produktu (New Product Development)
  • Myślenie projektowe (Design Thinking)
  • Facylitacja i praca w zespole
  • Lifelong learning

Prowadzone kursy/ szkolenia

  • Zarządzanie produktem
  • Zarządzanie marką
  • Strategie brandingowe - budowa i pomiar kapitału marki
  • Strategie marki na rynkach międzynarodowych
  • Wartość marki i jej pomiar
  • Marketingowe uwarunkowania wyceny przedsiębiorstw
  • Marketing i strategie marketingowe
  • Ilościowe i jakościowe badania marketingowe
  • Efektywna komunikacja w biznesie
  • Komunikacja interkulturowa
  • Negocjacje w biznesie
  • Savoir-vivre w biznesie
  • Autoprezentacja i kreowanie wizerunku (Personal Branding)
  • Prezentacje i wystąpienia publiczne
  • Trening kreatywności i myślenia projektowego
  • Twórcze rozwiązywanie problemów
  • Projektowanie innowacji
  • Empatyzacja i definiowanie problemu jako podstawa projektowania innowacji
  • Ideacja - generowanie kreatywnych rozwiązań
  • Projektowanie doświadczeń i service design
  • Design Thinking Session - projektowanie innowacyjnych rozwiązań
  • Warsztaty kreatywności i innowacyjności metodą Design Thinking
  • Zespołowe rozwiązywanie problemów w oparciu o autorską (zespół DK) metodę pracy projektowej LIFT (Learning in Facilitated Teams)

Tematyka seminarium dyplomowego

#BrandManagement / Zarządzanie marką
#BrandExperience / Doświadczanie marki
#BrandEquity&BrandValue / Kapitał i wartość marki
#CorporateBranding / Kreowanie wizerunku firmy
#PersonalBranding / Kreowanie marki osobistej
#Internet&SocialMedia / Internet i media społecznościowe
#BusinessCommunication / Komunikacja w biznesie
#Negotiations&CustomerService / Negocjacje i obsługa klienta
#BusinessCreativity / Kreatywność w biznesie
#BusinessInnovation / Innowacje w biznesie
#UserDrivenInnovation / Popytowe podejście do innowacji
#UserExperienceDesign / Projektowanie doświadczeń użytkownika
#ServiceDesign / Projektowanie usług
#NewProductDevelopment / Rozwój nowego produktu
#DesignThinking / Myślenie projektowe
#VisualThinking / Myślenie wizualne
#DesignResearch / Badania na potrzeby innowacji
#MarketingResearch / Badania marketingowe
#MarketingManagement / Zarządzanie marketingowe
#Copywriting&ContentMarketing&Storytelling / Tworzenie treści marketingowych



Oferta dla biznesu


Badania/analizy/opinie/ekspertyzy/doradztwo/warsztaty strategiczne
  • analizy marketingowe dla potrzeb oceny kondycji podmiotów gospodarczych oraz ich otoczenia rynkowego (analizy rynku)

  • ilościowe (CATI, CAWI, CAPI, PAPI) i jakościowe (IDI, FGI, OFGI) badania marketingowe

  • plany marketingowe

  • zarządzanie marką (strategie marki, badania wizerunku, strategie komunikacji)

  • analizy ekonomiczne związane z pozyskiwaniem zewnętrznych źródeł finansowania inwestycji (biznes plany, studia wykonalności)
  • projektowanie innowacyjnych rozwiązań w oparciu o metodykę Design Thinking (moderacja procesu)
  • zespołowe rozwiązywanie problemów w oparciu o autorską (zespół „Dobre Kadry”) metodę pracy projektowej LIFT - Learning in Facilitated Teams (facylitacja procesu)
Szkolenia
  • Skuteczna komunikacja w kontaktach biznesowych

  • Savoir-vivre w biznesie

  • Autoprezentacja i kreowanie wizerunku (Personal Branding)

  • Prezentacje i wystąpienia publiczne
  • Trening kreatywności
  • Kreatywność w biznesie - metody/techniki twórczego rozwiązywania problemów

  • DESIGN THINKING SESSION
    - czyli jak tworzyć innowacyjne rozwiązania w różnych dziedzinach i obszarach biznesu?
  • BRAND MARKETING
    - czyli jak zaplanować i prowadzić działania marketingowe oraz budować silną markę?
  • BRAND EXPERIENCE
    - czyli jak zadbać o pozytywne doświadczenia użytkownika w różnych punktach styku z marką?

SZCZEGÓŁOWE DANE (BIO)


KONTAKT

zamknij
Nasza strona korzysta z plików cookies. Zachowamy na Twoim komputerze plik cookie, który umożliwi zbieranie podstawowych informacji o Twojej wizycie.
Przeczytaj jak wyłączyć pliki cookiesRozumiem