dr Sylwia Anna Wrona, prof. UEW
Profesor w Katedrze Zaawansowanych Badań w Zarządzaniu Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu. Członek Rady Uczelni. Dyrektor Centrum Kształcenia Ustawicznego. Dyrektor Centrum Projektowania
Innowacyjnych Rozwiązań DT HUB. Dyrektor Centrum Facylitacji Procesów Innowacyjnych. Prodziekan ds. Promocji i Współpracy Międzynarodowej Wydziału Nauk Ekonomicznych w kadencji 2012-2016.
Wykładowca, badacz, projektant,
konsultant, certyfikowany: trener biznesu [Szkoła Trenerów Biznesu Moderator 2011], facylitator procesów zespołowych [APMG International Facilitation: 04248120-01-3RDC | Szkoła Facylitacji
PATHWAYS: 1/Vz/2022], moderator Design Thinking [DTInstitute 2014 | APMG International DTMethod®: 09865286-01-X9EJ], eduScrum Master [eduScrum 2019], trener FRIS® [FRIS-518, 2020], tutor akademicki
[Collegium Wratislaviense STA-Z/215/2018/16], akredytowany Praktyk Tutoringu [Collegium Wratislaviense 473/APT/2021/4].
Absolwentka Szkoły Trenerów i Szkoły Tutorów-Mistrzów (Moderator), Szkoły Tutorów Akademickich (Collegium Wratislaviense) oraz
Akademii Dyplomatycznej Polskiego Instytutu Spraw Międzynarodowych MSZ (kurs Protokołu Dyplomatycznego). Członek Polski Innowacyjnej oraz Polskiego
Naukowego Towarzystwa Marketingu. Odbywała wizyty studyjne m.in. w Universidad Carlos III de Madrid (Hiszpania), Alice Salomon Hochschule Berlin (Niemcy), Centrum Voor Volwassenenonderwijs
Antwerpen (Belgia), University Colleges Leuven-Limburg (Belgia).
Autorka/ współautorka ponad 90 publikacji i ekspertyz z obszaru marketingu i zarządzania oraz krajowych i międzynarodowych projektów badawczych i rozwojowych. Współautorka książki "Kreowanie marki
korporacyjnej" (Difin, 2014). Ekspert w dziedzinie zarządzania marką, projektowania doświadczeń użytkownika, kreatywnego myślenia, zespołowego rozwiązywania problemów, kreowania wizerunku,
komunikacji w biznesie.
Pracę naukową łączy z praktyką świadcząc usługi badawczo-rozwojowe oraz doradcze z zakresu zarządzania marketingowego (analizy rynku, badania marketingowe, plany marketingowe), zarządzania marką
(strategie marki, badania wizerunku, strategie komunikacji), projektowania innowacyjnych rozwiązań w oparciu o metodykę Design Thinking oraz zespołowego rozwiązywanie problemów w oparciu o autorską
(zespół „Dobre Kadry”) metodę pracy projektowej LIFT - Learning in Facilitated Teams.
Prowadzi kursy i warsztaty m.in. z komunikacji w biznesie, biznesowego savoir-vivre, autoprezentacji i kreowania wizerunku,
prezentacji i wystąpień publicznych, kreatywnego myślenia (treningi kreatywności, metody/techniki twórczego rozwiązywania problemów), projektowania doświadczeń, Design Thinking oraz LIFT.
Pomysłodawca oraz współtwórca wielu innowacyjnych programów szkoleniowych. W dorobku posiada wiele godzin zrealizowanych szkoleń dla przedstawicieli różnych grup społecznych i
zawodowych. Pasjonatka LIFELONG LEARNING (Learning to know, Learning to do, Learning to live together, and with others, Learning to be).
Zainteresowania naukowo-badawcze oraz dydaktyczne
- Zarządzanie marką (w tym badania kondycji marki i pomiar jej wartości)
- Branding osobisty i korporacyjny - znaczenie wizerunku w biznesie
- Komunikacja w biznesie
- Zarządzanie marketingowe
- Badania marketingowe (jakościowe i ilościowe)
- Badania na potrzeby projektowania innowacji (Design Research)
- Kreatywność i twórcze rozwiązywanie problemów
- Innowacje społeczne i innowacje w biznesie - projektowanie i wdrażanie użytecznych rozwiązań
- Projektowanie zorientowane na użytkownika (UCD - User Centered Design)
- Projektowanie doświadczeń (UXD - User Experience Design)
- Projektowanie usług (Service Design)
- Rozwój nowego produktu (New Product Development)
- Myślenie projektowe (Design Thinking)
- Facylitacja i praca w zespole
- Lifelong learning
Prowadzone kursy/ szkolenia
Tematyka seminarium dyplomowego
#BrandManagement / Zarządzanie marką
#BrandExperience / Doświadczanie marki
#BrandEquity&BrandValue / Kapitał i wartość marki
#CorporateBranding / Kreowanie wizerunku firmy
#PersonalBranding / Kreowanie marki osobistej
#Internet&SocialMedia / Internet i media społecznościowe
#BusinessCommunication / Komunikacja w biznesie
#Negotiations&CustomerService / Negocjacje i obsługa klienta
#BusinessCreativity / Kreatywność w biznesie
#BusinessInnovation / Innowacje w biznesie
#UserDrivenInnovation / Popytowe podejście do innowacji
#UserExperienceDesign / Projektowanie doświadczeń użytkownika
#ServiceDesign / Projektowanie usług
#NewProductDevelopment / Rozwój nowego produktu
#DesignThinking / Myślenie projektowe
#VisualThinking / Myślenie wizualne
#DesignResearch / Badania na potrzeby innowacji
#MarketingResearch / Badania marketingowe
#MarketingManagement / Zarządzanie marketingowe
#Copywriting&ContentMarketing&Storytelling / Tworzenie treści marketingowych
Oferta dla biznesu
Badania/analizy/opinie/ekspertyzy/doradztwo/warsztaty strategiczne
-
analizy marketingowe dla potrzeb oceny kondycji podmiotów gospodarczych oraz ich otoczenia rynkowego (analizy rynku)
-
ilościowe (CATI, CAWI, CAPI, PAPI) i jakościowe (IDI, FGI, OFGI) badania marketingowe
-
-
zarządzanie marką (strategie marki, badania wizerunku, strategie komunikacji)
-
analizy ekonomiczne związane z pozyskiwaniem zewnętrznych źródeł finansowania inwestycji (biznes plany, studia wykonalności)
- projektowanie innowacyjnych rozwiązań w oparciu o metodykę Design Thinking (moderacja procesu)
- zespołowe rozwiązywanie problemów w oparciu o autorską (zespół „Dobre Kadry”) metodę pracy projektowej LIFT - Learning in Facilitated Teams (facylitacja procesu)
Szkolenia
-
Skuteczna komunikacja w kontaktach biznesowych
-
Savoir-vivre w biznesie
-
Autoprezentacja i kreowanie wizerunku (Personal Branding)
- Prezentacje i wystąpienia publiczne
-
Trening kreatywności
-
Kreatywność w biznesie - metody/techniki twórczego rozwiązywania problemów
-
DESIGN THINKING SESSION
- czyli jak tworzyć innowacyjne rozwiązania w różnych dziedzinach i obszarach biznesu?
-
BRAND MARKETING
- czyli jak zaplanować i prowadzić działania marketingowe oraz budować silną markę?
-
BRAND EXPERIENCE
- czyli jak zadbać o pozytywne doświadczenia użytkownika w różnych punktach styku z marką?
SZCZEGÓŁOWE DANE (BIO)
KONTAKT