prof. dr hab. Barbara Iwankiewicz-Rak
profesor, kierownik Katedry Podstaw Marketingu na Uniwersytecie Ekonomicznym we Wrocławiu; kierownik Stacjonarnych Studiów
Doktoranckich Wydziału Nauk Ekonomicznych; wykładowca przedmiotów: Marketing, Marketing usług, Marketing społeczny, Marketing w organizacjach pozarządowych i Fundraising; prowadzi seminaria
licencjackie, magisterskie i doktorskie; wypromowała 4 doktorów; autorka ponad 200 publikacji z zakresu marketingu, zarządzania organizacjami non profit i public relations; uczestniczka wielu
konferencji naukowych krajowych i zagranicznych (m.in.w Dublinie, Berlinie, Lizbonie, Tampere, Bratysławie, Dniepropetrowsku); kierownik projektów badawczych finansowanych przez Ministerstwo Nauki
i Szkolnictwa Wyższego ("Organizacje pozarządowe jako podmioty rynku usług społecznych - identyfikacja obszarów decyzji rynkowych i procesów zarządzania" KBN nr 2 HO2D 031 25, lata 2003- 2005;
"Marketing społeczny w organizacjach komercyjnych i non profit - identyfikacja warunków adaptacji i szans sukcesu", MNiSzW N115 247236, lata 2009-2011); redaktorka Zeszytów Naukowych Doktorantów
Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu i Wrocławskiego Biuletynu Gospodarczego PTE, Oddziału we Wrocławiu; Wiceprezes Zarządu Polskiego Towarzystwa Ekonomicznego Oddziału we Wrocławiu;
konsultantka i doradca w organizacjach pozarządowych.
Obszar specjalizacji naukowo-badawczej oraz dydaktycznej
-
zarządzanie
-
-
zarządzanie w organizacjach non profit
Prowadzone na UE kursy przedmiotów
Oferta dla biznesu
Badania/opinie/ekspertyzy/doradztwo
-
obszary zarządzania organizacjami pozarządowymi
-
strategie marketingowe w podmiotach ochrony zdrowia, organizacjach non profit: pozarządowych i publicznych
Szkolenia
SZCZEGÓŁOWE DANE (B. IWANKIEWICZ-RAK)
KONTAKT