Sympozjum Badania, Edukacja i Konsument w przestrzeni Metaverse - wyzwania, zagrożenia

W dniu 6 grudnia 2023 r. na kampusie UEW miało miejsce ciekawe wydarzenie naukowe z udziałem Władz Uczelni i Dziekana Wydziału Zarządzania zorganizowane przez 3 katedry marketingowe: Katedrę Marketingu oraz Katedrę Zarządzania Marketingowego i Katedrę Badań Marketingowych

Było to I Sympozjum naukowo-eksperckie „Badania, Edukacja i Konsument w przestrzeni Metaverse – wyzwania, zagrożenia”. Tematyka wydarzenia poruszała trzy obszary:

Tematyka spotkała się z wyjątkowym zainteresowaniem, a ciekawe wystąpienia zaproszonych prelegentów i dyskusja w trakcie obrad dotyczyły przyszłości naszych badań i działalności edukacyjnej oraz zachowań rynkowych z perspektywy Metaverse – czyli wirtualnej przestrzeni, w tym sztucznej inteligencji AI.

W Sympozjum wzięło udział 50 osób reprezentujących największe uczelnie ekonomiczne w Polsce oraz przedstawiciele biznesu. Organizatorami wydarzenia byli:

Relacja z Sympozjum:
zamknij
Nasza strona korzysta z plików cookies. Zachowamy na Twoim komputerze plik cookie, który umożliwi zbieranie podstawowych informacji o Twojej wizycie.
Przeczytaj jak wyłączyć pliki cookiesRozumiem