Specjalność Kompetencje interpersonalne menedżera będąca poszerzeniem najważniejszych treści zarządzania kadrami jest adresowana do osób zainteresowanych zgłębieniem wiedzy z zakresu zachowań ludzi w
organizacji oraz procesów społecznych zachodzących w zbiorowościach pracowniczych. W trakcie zajęć student będzie miał możliwość zapoznania się z czynnikami kształtującymi kulturę organizacyjną,
zasadami skutecznego komunikowania się i prowadzenia negocjacji oraz ról społecznych pełnionych w pracy zespołowej. Słuchacz specjalności nabywa umiejętność świadomego kształtowania własnej kariery
zawodowej, trafnego podejmowania decyzji menedżerskich, radzenia sobie z sytuacjami trudnymi (konfliktami), motywowania i wywierania wpływu na ludzi, a także postrzegania zdarzeń bieżących w
perspektywie strategicznej. Kwalifikacje zdobyte w ramach specjalności są szczególnie przydatne w sprawnym wykonywaniu pracy menedżera, lidera zespołu, trenera, negocjatora i wszędzie tam, gdzie
sukces zależy od współpracy z ludźmi.
PROGRAM SPECJALNOŚCI:
PRZEDMIOTY SPECJALNOŚCIOWE OBOWIĄZKOWE – (studia stacjonarne – 120h; studia niestacjonarne – 72h)
- Zarządzanie karierą - sylabusy (W C)
- Coaching - sylabusy (W
L)
- Zarządzanie czasem menedżera - sylabusy (W
C )
- Strategiczne relacje organizacji i otoczenia - sylabusy (W
C)
PRZEDMIOTY SPECJALNOŚCIOWE DO WYBORU – (studia stacjonarne – 120h; studia niestacjonarne – 56h)
- Zarządzanie kadrą menedżerską - sylabusy (W C )
- Komunikacja interpersonalna w biznesie - sylabusy (W
C)
- Psychologia w pracy zespołowej - sylabusy (W
C)
- Socjologia organizacji - sylabusy (W
C)
- Wywieranie wpływu społecznego - sylabusy (W
C)
- Strategiczne zarządzanie zasobami ludzkimi - sylabusy (W
C)
- Zarządzanie talentami - sylabusy(W C)
- Dysfunkcje w pracy menedżera - sylabusy (W
C)