Specjalność Ekonometria menedżerska II, której absolwenci będą mogli wykonywać ekspertyzy na potrzeby zarówno gospodarki narodowej, jak i rozmaitych firm (np. ekspertyzy zarządzania kapitałem czy z
zakresu marketingu). Przedmioty przewidziane w programie tej specjalności wykształcają umiejętności analizy i modelowania danych makro- i mikroekonomicznych, prowadzenia porównań działalności
gospodarczej różnych przedsiębiorstw oraz zarządzania nimi poprzez wykorzystanie zdobytej wiedzy z zakresu metod i narzędzi analizy danych ilościowych i jakościowych pochodzących z obserwacji zjawisk
gospodarczo-społecznych.
PROGRAM SPECJALNOŚCI:
PRZEDMIOTY SPECJALNOŚCIOWE OBOWIĄZKOWE – (studia stacjonarne – 120h; studia niestacjonarne – 72h)
- Metody statystyczne zarządzania jakością
- Ekonometryczna analiza produkcji
- Modelowanie na podstawie danych jakościowych
- Logistyka – prognozowanie zapasów
PRZEDMIOTY SPECJALNOŚCIOWE DO WYBORU – (studia stacjonarne – 120h; studia niestacjonarne – 56h)
- Strategie marketingowe - sylabusy (W)
- Analiza papierów wartościowych - sylabusy (W
C)
- Zarządzanie marketingiem usług - sylabusy (W)
- Modele decyzyjne w logistyce - sylabusy (W
C)
- Wspomaganie decyzji wielokryterialnych grupowych - sylabusy (W
C)
- Zarządzanie projektami i innowacjami - sylabusy (W
C)