PUBLIKACJE PRACOWNIKÓW KATEDRY BADAŃ MARKETINGOWYCH W ROKU 2008
ARTYKUŁY NAUKOWE I REFERATY PUBLIKOWANE
Prof. dr hab. Krystyna Mazurek – Łopacińska
Wizerunek uczelni wyższej w świetle opinii studentów (na przykładzie Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu), Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Zmiany w konsumpcji i poziomie życia Polaków na tle innych krajów Unii Europejskiej, Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Marketing wobec wyzwań współczesności, Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego
Kierunki rozwoju marketingu na współczesnym rynku, Zarządzanie i Marketing, Zeszyty Naukowe Politechniki Rzeszowskiej
Badania Marketingowe, Marketing i Rynek
Prof. dr hab. Grażyna Światowy
Teoretyczne i metodyczne implikacje do komunikacji marketingowej w Europie wielu kultur językowych, Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Zmiany w konsumpcji i poziomie życia Polaków na tle innych krajów Unii Europejskiej, Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Marketingowe aspekty zarządzania muzeum, Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Marketing wobec wyzwań współczesności, Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego
Badania Marketingowe, Badania Marketingowe, Marketing i Rynek
Dr Magdalena Daszkiewicz
Komunikacyjne aspekty tworzenia wizerunku kraju, miasta i regionu, Prace naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Wizerunek przedsiębiorstwa – problemy definicyjne, Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Zmiany wizerunku marki – problemy pomiaru, Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego
Relacje z klientami w tworzeniu przewagi konkurencyjnej przedsiębiorstw, Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Dr hab. Paweł Waniowski, prof.UEW
Stereotypy i wzorce zachowań jako przejaw różnic kulturowych w krajach europejskich, Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Relacje z klientami w tworzeniu przewagi konkurencyjnej przedsiębiorstw, Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
MONOGRAFIE
Dr Magdalena Sobocińska
Zachowania nabywców na rynku dóbr i usług kultury, PWE, Warszawa
UDZIAŁ W MONOGRAFII
Prof. dr hab. Krystyna Mazurek – Łopacińska
Wizerunek szkoły wyższej w aspekcie współpracy z praktyką gospodarczą [w:] Public relations w czasach mp3 i Internetu (red. D. Tworzydło, Z. Chmielewski), Wydawnictwo Wyższej Szkoły Informatyki
i Zarządzania; Rzeszów
Wykorzystanie semiotyki w kreowaniu nowych produktów [w:] Zastosowania badań marketingowych w procesie tworzenia nowych produktów. Cena – opakowanie - znak towarowy (red. S. Kaczmarczyk, M.
Schulz), Wydawnictwo „Dom Organizatora”; Toruń
Globalisation and Culture in Shaping Consumer Behaviour [w:] Problems of Marketing Management in Globalisation (Ed. J. Dado, J. Petrovicova), Faculty of Economics Matej Bel University, Banska
Bystrica
Prosument i jego znaczenie w procesie rozwoju innowacji produktowych [w:] Zarządzanie produktem – teoria, praktyka, perspektywy (red. J. Kall, B. Sojkin), Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej w
Poznaniu, Poznań
Konsument w epoce postmodernizmu [w:] Współczesny marketing. Trendy. Działania (red. G. Sobczyk), PWE, Warszawa
Nowe technologie w badaniach marketingowych [w: ] Badania marketingowe – metody – nowe technologie – obszary aplikacji (red. K. Mazurek-Łopacińska), PWE, Warszawa
Prof. dr hab. Grażyna Światowy
Dylematy marketingowego zarządzania produktem w szkołach językowych, [w:] Zarządzanie produktem – teoria, praktyka, perspektywy (red. J. Kall, B. Sojkin), Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej w
Poznaniu, Poznań
Interdyscyplinarność marketingu w koncepcji produktu – usług koncertowych filharmonii [w:] Współczesny marketing. Trendy. Działania (red. G. Sobczyk), PWE, Warszawa
Megatrendy w konsumpcji – zdrowie w różnych stylach życia kobiet „50+ w świetle badań niemieckich” [w:] Zachowania konsumentów – stagnacja czy zmiana (red. Z. Kędzior, G. Maciejewski), Akademia
Ekonomiczna w Katowicach, Centrum Badań i Ekspertyz, Katowice
Dr Magdalena Daszkiewicz
Wykorzystanie działań marketingowych w kształtowaniu pozycji kraju na arenie międzynarodowej [w:] Współczesny Marketing. Trendy. Działania. (red. G. Sobczyk), PWE, Warszawa
The Country of Origin Image of Firms and Products in International Research [w:] Problems of Marketing Management in Globalisation (ed. J. Dado, J. Petrovicova), Faculty of Economics Matej Bel
University, Banska Bystrica
Dr Magdalena Sobocińska
Przesłanki zastosowania Internetu w kształtowaniu relacji szkoły wyższej z otoczeniem [w:] Public relations w czasach mp3 i Internetu (red. D. Tworzydło, Z. Chmielewski), Wydawnictwo Wyższej
Szkoły Informatyki i Zarządzania; Rzeszów
Kreacja w reklamie, Ryszard Kłeczek, Monika Hajdas, Magdalena Sobocińska, Wolters Kluwer, Kraków
Zastosowanie wiedzy o zachowaniach konsumentów dóbr i usług kultury w działaniach marketingowych instytucji kultury [w:] Marketing kultury. Nowe wyzwania oraz nowe kierunki działania (red. T.
Domański),
Wykorzystanie semiotyki w kreowaniu nowych produktów [w:] Zastosowania badań marketingowych w procesie tworzenia nowych produktów. Cena – opakowanie - znak towarowy (red. S. Kaczmarczyk, M.
Schulz), Wydawnictwo „Dom Organizatora”; Toruń
Wirtualizacja konsumpcji i jej wpływ na zarządzanie produktem [w:] Zarządzanie produktem – teoria, praktyka, perspektywy (red. J. Kall, B. Sojkin), Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej w Poznaniu,
Poznań
Prosument i jego znaczenie w procesie rozwoju innowacji produktowych [w:] Zarządzanie produktem – teoria, praktyka, perspektywy (red. J. Kall, B. Sojkin), Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej w
Poznaniu, Poznań
Zastosowanie fotografii i technik projekcyjnych w jakościowych badaniach marketingowych [w: ] Badania marketingowe – metody – nowe technologie – obszary aplikacji (red. K. Mazurek-Łopacińska),
PWE, Warszawa
The Usage of Internet in Shaping Company’s Relations with Clients in Globalization Conditions [w:] Problems of Marketing Management in Globalisation (Ed. J. Dado, J. Petrovicova), Faculty of
Economics Matej Bel University, Banska Bystrica
Dr Paweł Waniowski
Wykorzystanie działań marketingowych w kształtowaniu pozycji kraju na arenie międzynarodowej [w:] Współczesny Marketing. Trendy. Działania. (red. G. Sobczyk), PWE, Warszawa
The Country of Origin Image of Firms and Products in International Research [w:] Problems of Marketing Management in Globalisation (ed. J. Dado, J. Petrovicova), Faculty of Economics Matej Bel
University, Banska Bystrica
Nasza strona korzysta z plików cookies. Zachowamy na Twoim komputerze plik cookie, który umożliwi zbieranie podstawowych informacji o Twojej wizycie. Przeczytaj jak wyłączyć pliki cookiesRozumiem