Wykłady do wyboru - specjalizacyjne - dla III roku

licencjackich studiów stacjonarnych na rok akdemicki 2009/2010

I. Kierunek : Ekonomia

  1. Proponowane „Przedmioty specjalizacyjne-bloki do wyboru” dostępne są na stronie internetowej: Wydział Nauk Ekonomicznych – Informacje dla studentów;
  2. Studenci z kierunku Ekonomia powinni wybrać jeden BLOK tematyczny (zawierający 3 przedmioty specjalizacyjne) spośród 4 proponowanych bloków, bez względu na formę zajęć. Każdy przedmiot to 30 godzin zajęć. O włączeniu do planu studiów określonego bloku (a więc zawartych w nim przedmiotów) decyduje ilość studentów, którzy wybrali dany blok.
    Bloki tematyczne może wybrać student tylko w ramach specjalności na której studiuje. Bloki wybrane niezgodnie z rokiem, kierunkiem i specjalnością nie będą zaliczane;
  3. Z każdego „przedmiotu specjalizacyjnego-do wyboru” zaliczonego w ramach wybranego bloku student otrzyma jedną ocenę i 3 punkty ECTS, bez względu na formę odbytych zajęć;
  4. Bloki, które nie zostaną wybrane przez studentów i nie zostaną włączone do planu zajęć w semestrze 5, zostaną przeniesione jako oferta przedmiotowa na semestr 6.

Specjalność: Analityk Rynku – wybór jednego BLOKU z czterech

BLOK 1

  1. Rynek nieruchomości    Dr Rafał Jakubowski (30W) – KMiEI
  2. Analiza i zarządzanie portfelem    Dr Radosław Kurach (15W+7ĆW+8Lab) – KEMa.
  3. Wycena dóbr i zasobów środowiska    Prof. dr hab. Bogusław Fiedor (30W) – IEk, Dr hab. Andrzej Graczyk, prof. UE

Specjalność : Gospodarka Publiczna – wybór jednego BLOKU z czterech

BLOK 2 – Ubezpiecz.w sektorze publicznym    

  1. Ubezpieczenia społeczne    Dr hab. Olga Kowalczyk, prof. UE (30W) – KSiPS
  2. Ubezpieczenia gospodarcze    Dr Hanna Kociemska (30W) – KF
  3. Szkody i zabezpieczenia roszczeń ekolog    Prof. dr hab. Bogusław Fiedor (30W) – IEk, Dr hab. Andrzej Graczyk, prof. UE

I. Kierunek: Finanse i Rachunkowość

  1. Proponowane „Przedmioty specjalizacyjne-do wyboru” dostępne są na stronie internetowej: Wydział Nauk Ekonomicznych – Informacje dla studentów;
  2. Studenci z kierunku Finanse i Rachunkowość powinni wybrać 3 przedmioty specjalizacyjne spośród 5 proponowanych, bez względu na formę zajęć. Każdy przedmiot to 30 godzin zajęć. O włączeniu do planu studiów określonego przedmiotu decyduje ilość studentów, którzy wybrali dany przedmiot. Przedmioty specjalizacyjne może wybrać student tylko w ramach specjalności na której studiuje. Przedmioty wybrane niezgodnie z rokiem, kierunkiem i specjalnością nie będą zaliczane;
  3. Z każdego zaliczonego „przedmiotu specjalizacyjnego-do wyboru” student otrzyma jedną ocenę i 3 punkty ECTS, bez względu na formę odbytych zajęć.

Specjalność: Finanse i Rachunkowość Spółek – wybór 3 z 5

  1. Bankowość korporacyjna    Dr Bogusław Półtorak (30W) – KF
  2. Planowanie i ocena inwestycji rzeczowych    Dr Marek Pauka (15W+15Lab) – KF
  3. Zarządzanie kapitałem obrotowym    Dr Piotr Szczepaniak (30W) - KF
  4. Społeczne kompetencje menedżera    Prof. dr hab. Zdzisław Pisz (30W) - KSiPS
  5. Wybrane zagadnienia prawa podatkowego    Dr Krzysztof Biernacki (30W) - KF

Specjalność: Globalne Rynki Finansowe – wybór 3 z 5

  1. Bankowość inwestycyjna    Dr Bogusław Półtorak (30W) – KF
  2. Finansowanie przedsięwzięć podwyższonego ryzyka    Dr Ilona Fałat-Kilijańska (15W+15ĆW) - KF
  3. Wschodzące rynki nieruchomości    Dr Iwona Dittmann (30W) - KF

Specjalność: Inwestycje i Nieruchomości – wybór 3 z 5

  1. Bankowość hipoteczna    Dr Bogusław Półtorak (30W) – KF
  2. Finansowanie przedsięwzięć o wysokim poziomie ryzyka    Dr Ilona Fałat-Kilijańska (30W) – KF
  3. Strategie zarządzania majątkiem    Dr Iwona Dittmann (15W+15ĆW) – KF

Specjalność: Pośrednictwo i Doradztwo Finansowe – wybór 3 z 5

  1. Bankowość detaliczna    Dr Michał Kisiel (30W) - KF
  2. Kredyty mieszkaniowe    Dr Bogusław Półtorak (30W) – KF
  3. Fundusze wspólnego inwestowania    Dr I. Dittmann (30W) – KF

II. Kierunek: Międzynarodowe Stosunki Gospodarcze

  1. Proponowane „Przedmioty specjalizacyjne-do wyboru” dostępne są na stronie internetowej: Wydział Nauk Ekonomicznych – Informacje dla studentów;
  2. Studenci z kierunku Międzynarodowe Stosunki Gospodarcze powinni wybrać 3 przedmioty specjalizacyjne spośród 5 proponowanych, bez względu na formę zajęć. Każdy przedmiot to 30 godzin zajęć. O włączeniu do planu studiów określonego przedmiotu decyduje ilość studentów, którzy wybrali dany przedmiot. Przedmioty specjalizacyjne może wybrać student tylko w ramach specjalności na której studiuje. Przedmioty wybrane niezgodnie z rokiem, kierunkiem i specjalnością nie będą zaliczane;
  3. Z każdego zaliczonego „przedmiotu specjalizacyjnego-do wyboru” student otrzyma jedną ocenę i 3 punkty ECTS, bez względu na formę odbytych zajęć.

Specjalność: Biznes Międzynarodowy – wybór 3 z 5

  1. Reklama internetowa w biznesie międzynarodowym    Dr Szymon Mazurek (30W) – KMSG
  2. Bezpieczeństwo ekonomiczne    Dr Elżbieta Mirecka (30W) – KMSG
  3. Administracja samorządowa w Europie    Dr Dorota Rynio (15W+15ĆW) – KGPiAS
  4. Logistyka w przedsiębiorstwie międzynarodowym    Dr Agnieszka Piasecka-Głuszak – KMSG, Dr Marta Wincewicz-Bosy (15W+15ĆW)
  5. Dziennikarstwo ekonomiczne w biznesie międzynarodowym    Dr Jarosław Brach (15W+15ĆW) – KMSG

Specjalność: Przedsiębiorstwo na Jednolitym Rynku Europejskim – wybór 3 z 5

  1. Jednolity rynek europejski    Prof. dr hab. Jan Borowiec (30W) – KPEiESR
  2. Rynki pracy UE    Dr Leszek Cybulski (30W) – KPEiESR
  3. Przedsiębiorcy jako beneficjenci funduszy strukturalnych    Dr Iwo Augustyński, MgrAlicja Panenka(15W+15ĆW)– KPEiESR

Specjalność: Zarządzanie Projektami i Funduszami Strukturalnymi Unii Europejskiej – wybór 3 z 5

  1. Podstawy prawne działań strukturalnych UE    Prof. dr hab. Jan Borowiec (30W) – KPEiESR
  2. Zasady i procedury sporządzania wniosków    Dr Iwo Augustyński, MgrJoanna Lorenc (10W+20Lab)– KPEiESR
  3. Biznesplan i elementy analizy ekonomicznej    Dr Leszek Cybulski(15W+15Lab)– KPEiESR, Mgr Krzysztof Biegun

III. Kierunek : Zarządzanie

A.    Specjalność – Komunikacja Marketingowa

  1. Proponowane „Przedmioty specjalizacyjne-do wyboru” dostępne są na stronie internetowej: Wydział Nauk Ekonomicznych – Informacje dla studentów;
  2. Studenci ze specjalności Komunikacja Marketingowa powinni wybrać 3 przedmioty specjalizacyjne spośród 5 proponowanych, bez względu na formę zajęć. Każdy przedmiot to 30 godzin zajęć. O włączeniu do planu studiów określonego przedmiotu decyduje ilość studentów, którzy wybrali dany przedmiot. Przedmioty specjalizacyjne może wybrać student tylko w ramach specjalności na której studiuje. Przedmioty wybrane niezgodnie z rokiem, kierunkiem i specjalnością nie będą zaliczane;
  3. Z każdego zaliczonego „przedmiotu specjalizacyjnego-do wyboru” student otrzyma jedną ocenę i 3 punkty ECTS, bez względu na formę odbytych zajęć.

Specjalność: Komunikacja Marketingowa – wybór 3 z 5

  1. Public relations    Dr Magdalena Daszkiewicz, Dr Paweł Waniowski (15W+15ĆW) – IMar
  2. Komunikacja marketingowa w Internecie    Dr Magdalena Sobocińska (15W+15Lab) IMar
  3. Negocjacje w biznesie    Prof. dr hab. Urszula Kałążna-Drewińska (15W+15ĆW) – IMar

B. Specjalności – Zarządzanie Produktem, Procesy i Projekty logistyczne, Zarządzanie Przedsiębiorstwem

  1. Proponowane „Przedmioty specjalizacyjne-do wyboru” dostępne są na stronie internetowej: Wydział Nauk Ekonomicznych – Informacje dla studentów;
  2. Studenci ze specjalności Zarządzanie Produktem, Procesy i Projekty Logistyczne oraz Zarządzanie Przedsiębiorstwem powinni wybrać 3 przedmioty specjalizacyjne spośród 5 proponowanych w tym przynajmniej jeden przedmiot prowadzony jako Wykład+Laboratoria. Każdy przedmiot to 30 godzin zajęć. O włączeniu do planu studiów określonego przedmiotu decyduje ilość studentów, którzy wybrali dany przedmiot. Przedmioty specjalizacyjne może wybrać student tylko w ramach specjalności na której studiuje. Przedmioty wybrane niezgodnie z rokiem, kierunkiem i specjalnością nie będą zaliczane;
  3. Z każdego zaliczonego „przedmiotu specjalizacyjnego-do wyboru” student otrzyma jedną ocenę i 3 punkty ECTS, bez względu na formę odbytych zajęć.

Specjalność: Zarządzanie Produktem – wybór 3, w tym minimum 1 z 2 (W+Lab)

  1. Zarządzanie innowacjami     Dr hab. Ryszard Kłeczek, prof. UE (15W+15ĆW) – IMar
  2. Kreowanie marki korporacyjnej    Dr Magdalena Daszkiewicz, dr Sylwia Wrona (15W+15ĆW) – IMar
  3. Działania marketingowe w Internecie     Dr Magdalena Sobocińska (15W+15Lab) – IMar

Specjalność: Zarządzanie Przedsiębiorstwem – wybór 3, w tym minimum 1 z 2 (W+Lab)

  1. E-biznes     Dr Mirosław Moroz (15W+15Lab) – KEiOP
  2. Metody podejmowania decyzji biznesowych    Dr Wojciech Misiński (15W+15ĆW) – KEiOP
  3. Przedsiębiorczość i zarządzanie własną firmą     Dr hab. Leon Jakubów, prof. UE (15W+15ĆW) – KZS

Specjalność: Procesy i Projekty Logistyczne – wybór 3, w tym minimum 1 z 2 (W+Lab)

  1. Informatyzacja procesów w organizacji    Dr Grzegorz Jokiel (15W+15Lab) – KZPG
  2. Menedżer – przywódca w organizacji    Dr hab. Józef Soroka, prof. UE, Dr Marian Oczachowski (15W+15ĆW) – KSiPS
  3. Wybrane zagadnienia zarządzania projektami    Dr Katarzyna Puszko-Machowczyk, Dr Anna Marciszewska (15W+15Lab) – KZPG
zamknij
Nasza strona korzysta z plików cookies. Zachowamy na Twoim komputerze plik cookie, który umożliwi zbieranie podstawowych informacji o Twojej wizycie.
Przeczytaj jak wyłączyć pliki cookiesRozumiem