Koło Naukowe Marketingu i Badań Marketingowych

     Koło Naukowe Marketingu i Badań Marketingowych powstało z inicjatywy studentów III roku Wydziału Inżynieryjno-Ekonomicznego i działa przy Katedrze Ekonomiki i Organizacji Gospodarki Żywnościowej.

     Koło Naukowe jest adresowane do studentów zainteresowanych zagadnieniami z tego zakresu. Bieżąca działalność Koła Naukowego koncentruje się przede wszystkim na realizacji projektów badawczych z zakresu marketingu oraz badań marketingowych. Projekty mają charakter otwarty dla wszystkich studentów Uniwersytetu Ekonomicznego. Osoby zainteresowane mogą już od pierwszych lat studiów uczestniczyć w opracowywaniu metodologii i realizacji badań marketingowych.

zamknij
Nasza strona korzysta z plików cookies. Zachowamy na Twoim komputerze plik cookie, który umożliwi zbieranie podstawowych informacji o Twojej wizycie.
Przeczytaj jak wyłączyć pliki cookiesRozumiem