160 uczestników z całego świata podczas 3 dni spotka się w częstochowskim Hotelu „Grand” na Marketing & Entrepreneurship Global Academy (MEGA) Conferences 2009. W ramach konferencji, która odbędzie między 27 lutym a 1 marca bieżącego roku, studenci będą mogli uczestniczyć w jednej, wybranej przez siebie ścieżce tematycznej: marketingu lub przedsiębiorczości.
Uczestnicy pierwszej ścieżki – marketingu - dowiedzą się jak powstaje kampania reklamowa oraz w jaki sposób kreować markę. Przedstawione zostaną również różne metody promocji stosowane obecnie na rynku. Studentom, którzy zdecydują się uczestniczyć w części dotyczącej przedsiębiorczości przybliżone zostaną tematy związane z tworzeniem dobrego biznes planu oraz z zakładaniem własnej firmy. Jednocześnie dowiedzą się o aspektach prawnych dotyczących rozpoczynania działalności gospodarczej.
Oprócz sesji teoretycznych prowadzonych przez profesjonalnych trenerów z największych działających na polskim rynku korporacji, uczestnicy będą mogli sprawdzić nabytą wiedzę także w praktyce, biorąc udział w szeregu warsztatów umiejętności. Wszystkie sesje, ze względu na międzynarodowy charakter konferencji, prowadzone będą w języku angielskim. Będzie to również okazja do poznania osób z całego świata i nawiązania nowych znajomości.
Wszystkie szczegóły, a także informacje na temat aplikacji zostaną wkrótce udostępnione na stronie internetowej MEGA Conferences 2009 oraz podczas Dni Promocji. Organizatorzy projektu będą gościć w styczniu w największych ośrodkach akademickich w kraju, aby przedstawić wydarzenie potencjalnym zainteresowanym, odpowiedzieć na rozmaite pytania, rozwiać ewentualne wątpliwości oraz - przede wszystkim - zaprosić studentów na MEGA Conferences 2009 w Częstochowie.
Całe wydarzenie organizowane jest przez międzynarodową organizację studencką AIESEC, zrzeszającą ponad 32000 członków w 110 krajach całego świata. MEGA Conferences 2009 są częścią programu „Learning Networks”.
Adres WWW: http://www.aiesec.pl/mega