Po raz pierwszy w Polsce można wygrać bank! Pod hasłem „Wygraj eurobank!” rusza wyjątkowy konkurs adresowany do młodych, przedsiębiorczych osób, które mają pomysł i energię, by podbijać rynek finansowy. Uczestnicy konkursu bedą rozwiązywać rzeczywiste problemy, jakie stają przed partnerami na etapie otwarcia i prowadzenia prawdziwej placówki bankowej. Autor najlepszej pracy konkursowej zostanie w nagrodę właścicielem wartej kilkadziesiąt tysięcy złotych placówki franczyzowej eurobanku. Na laureatówII i III miejsca w konkursie czekają zaś granty, które pomogą im w wystartowaniu własnego bankowego biznesu. Organizatorem konkursu jest eurobank, lider innowacji na rynku finansowym, od lat zaangażowany także w promocję młodej przedsiębiorczości. Partnerem akcji są Akademickie Inkubatory Przedsiębiorczości. Szczegółowe informacje o konkursie znajdują się na stronie www.wygrajeurobank.pl.
„eurobank to firma stworzona przez pasjonata – Mariusza Łukasiewicza. Wiemy jak wiele wyjątkowych rzeczy w biznesie może zrobić jeden zdolny człowiek. Dlatego od początku jesteśmy mocno zaangażowani w promocję młodej przedsiębiorczości w Polsce. Od lat intensywnie wspieramy działania AIP. Tej jesieni, przy okazji 5-lecia banku, postanowiliśmy zaoferować młodym, aktywnym ludziom coś wyjątkowego”- mówi Maciej Szczechura wiceprezes Euro Banku SA.
- „Pasjonatom rynku finansowego, którzy pokażą, że mają energię i pomysł na jego podbicie, ale także determinację do ciężkiej pracy, damy szczególną szansę na rozwinięcie skrzydeł. Zwycięzca naszego konkursu stanie się właścicielem ufundowanej w 100% placówki franczyzowej eurobanku. Projekt franczyzy eurobanku funkcjonuje doskonale od półtora roku – oddajemy więc w ręce uczestników sprawdzony model, który jednocześnie daje ogromny potencjał rozwoju. Mamy nadzieję, że konkurs zainspiruje wielu młodych przedsiębiorców do kreatywnych, innowacyjnych rozwiązań, ale też pomoże im w poznaniu rynkowych mechanizmów”- dodaje Grzegorz Święch dyrektor departamentu sprzedaży banku. .
Konkurs adresowany jest do młodych, aktywnych ludzi w wieku powyżej 21– przedsiębiorców i tych, którzy chcą założyć własną firmę. Zadanie konkursowe opiera się na symulacji procesu otwarcia i prowadzenia placówki franczyzowej banku, w realnym, konkurencyjnym otoczeniu rynkowym. Uczestnicy muszą rozwiązać zadanie składające się z dwóch części:
1. Dokonaj analizy rynku i występującej na nim konkurencji w mieście, w którym chcesz otworzyć placówkę franczyzową eurobanku*. Wnioski z analizy rynku wykorzystaj do opracowania raportu zawierającego propozycje działań promocyjno-sprzedażowych. Celem jest maksymalna sprzedaż.
2. Opracuj program ciągłego doskonalenia umiejętności pracowników Twojej placówki i zaproponuj system motywacyjny, który pozwoli efektywnie zwiększać wysokość indywidualnej sprzedaży.
Tak jak w przypadku prawdziwej franczyzy, symulacja rozgrywa się w warunkach rynkowych mniejszego miasta (15-25 tys. mieszkańców) i dotyczy placówki, której działanie opiera się na jasno określonych zasadach. Prowadzący ją przedsiębiorca musi liczyć się ze wszystkimi lokalnymi wyzwaniami. W ich pokonaniu pomaga mu duże wsparcie ze strony banku – znany szyld, dostępność pełnego portfolio produktów, promocja, wsparcie regionalne, etc. Wszystkie przydatne dla uczestników informacje, w tym regulamin konkursu i parametry modelu franczyzowego, dostępne są na stronie www.wygrajeurobank.pl. Uczestnicy konkursu powinni wykazać się z jednej strony dużą kreatywnością i nieszablonowym myśleniem, a z drugiej – precyzyjnie przeanalizować warunki rynkowe i użyć swojej wiedzy o zarządzaniu dla stworzenia realnych biznesowych rozwiązań.
Nagrody w konkursie, zgodnie z filozofią eurobanku, mają charakter impulsu do dalszego działania.
• I nagroda – pełne sfinansowanie otwarcia placówki franczyzowej eurobanku
• II i III nagroda – grant, który pozwoli sfinansować 50% kosztów wyposażenia placówki
Konkurs startuje 15 października i potrwa do 28 lutego 2009 roku.
Prace można przesyłać za pośrednictwem strony www.wygrajeurobank.pl od 15 października do końca listopada 2008.
• Podstawowym źródłem informacji nt. konkursu jest strona www.wygrajeurobank.pl
• Dodatkowe informacje przydatne do rozwiązania zadań uczestnicy znajdą na stronie poświęconej modelowi franczyzy eurobanku: www.eurobankpartner.pl
• Kampania będzie szeroko promowana na uczelniach w całej Polsce, w tym na wszystkich większych uczelniach ekonomicznych. Oprócz plakatów i mailingów, dla zainteresowanych konkursem zaplanowano możliwość spotkania z lokalnymi koordynatorami. Lista kontaktów do koordynatorów znajduje się na stronie www.wygrajeurobank.pl. Informacji można zasięgnąć także w każdej z 32 siedzib Akademickich Inkubatorów Przedsiębiorczości na uczelniach w całej Polsce.
Partnerem w realizacji konkursu są Akademickie Inkubatory Przedsiębiorczości, od lat objęte Mecenatem eurobanku. AIP to największa w Polsce instytucja promująca przedsiębiorczość wśród młodych ludzi. Jako Mecenas, eurobank wspiera organizację finansowo, biznesowo i merytorycznie. Jest partnerem największych inicjatyw AIP, przygotowuje także z młodymi przedsiębiorcami autorskie inicjatywy.
Wśród autorskich inicjatyw eurobanku znajdują się także programy promujące innowacje gospodarcze – wśród nich szeroka kampania na rzecz polskiej kandydatury Europejskiego Instytutu technologii i Innowacji pod hasłem www.napiszmydoeuropy.pl.
Po raz pierwszy w Polsce można wygrać bank! Pod hasłem „Wygraj eurobank!” rusza wyjątkowy konkurs adresowany do młodych, przedsiębiorczych osób, które mają pomysł i energię, by podbijać rynek finansowy. Uczestnicy konkursu bedą rozwiązywać rzeczywiste problemy, jakie stają przed partnerami na etapie otwarcia i prowadzenia prawdziwej placówki bankowej. Autor najlepszej pracy konkursowej zostanie w nagrodę właścicielem wartej kilkadziesiąt tysięcy złotych placówki franczyzowej eurobanku. Na laureatówII i III miejsca w konkursie czekają zaś granty, które pomogą im w wystartowaniu własnego bankowego biznesu. Organizatorem konkursu jest eurobank, lider innowacji na rynku finansowym, od lat zaangażowany także w promocję młodej przedsiębiorczości. Partnerem akcji są Akademickie Inkubatory Przedsiębiorczości. Szczegółowe informacje o konkursie znajdują się na stronie www.wygrajeurobank.pl.
„eurobank to firma stworzona przez pasjonata – Mariusza Łukasiewicza. Wiemy jak wiele wyjątkowych rzeczy w biznesie może zrobić jeden zdolny człowiek. Dlatego od początku jesteśmy mocno zaangażowani w promocję młodej przedsiębiorczości w Polsce. Od lat intensywnie wspieramy działania AIP. Tej jesieni, przy okazji 5-lecia banku, postanowiliśmy zaoferować młodym, aktywnym ludziom coś wyjątkowego”- mówi Maciej Szczechura wiceprezes Euro Banku SA.
- „Pasjonatom rynku finansowego, którzy pokażą, że mają energię i pomysł na jego podbicie, ale także determinację do ciężkiej pracy, damy szczególną szansę na rozwinięcie skrzydeł. Zwycięzca naszego konkursu stanie się właścicielem ufundowanej w 100% placówki franczyzowej eurobanku. Projekt franczyzy eurobanku funkcjonuje doskonale od półtora roku – oddajemy więc w ręce uczestników sprawdzony model, który jednocześnie daje ogromny potencjał rozwoju. Mamy nadzieję, że konkurs zainspiruje wielu młodych przedsiębiorców do kreatywnych, innowacyjnych rozwiązań, ale też pomoże im w poznaniu rynkowych mechanizmów”- dodaje Grzegorz Święch dyrektor departamentu sprzedaży banku. .
Konkurs adresowany jest do młodych, aktywnych ludzi w wieku powyżej 21– przedsiębiorców i tych, którzy chcą założyć własną firmę. Zadanie konkursowe opiera się na symulacji procesu otwarcia i prowadzenia placówki franczyzowej banku, w realnym, konkurencyjnym otoczeniu rynkowym. Uczestnicy muszą rozwiązać zadanie składające się z dwóch części:
1. Dokonaj analizy rynku i występującej na nim konkurencji w mieście, w którym chcesz otworzyć placówkę franczyzową eurobanku*. Wnioski z analizy rynku wykorzystaj do opracowania raportu zawierającego propozycje działań promocyjno-sprzedażowych. Celem jest maksymalna sprzedaż.
2. Opracuj program ciągłego doskonalenia umiejętności pracowników Twojej placówki i zaproponuj system motywacyjny, który pozwoli efektywnie zwiększać wysokość indywidualnej sprzedaży.
Tak jak w przypadku prawdziwej franczyzy, symulacja rozgrywa się w warunkach rynkowych mniejszego miasta (15-25 tys. mieszkańców) i dotyczy placówki, której działanie opiera się na jasno określonych zasadach. Prowadzący ją przedsiębiorca musi liczyć się ze wszystkimi lokalnymi wyzwaniami. W ich pokonaniu pomaga mu duże wsparcie ze strony banku – znany szyld, dostępność pełnego portfolio produktów, promocja, wsparcie regionalne, etc. Wszystkie przydatne dla uczestników informacje, w tym regulamin konkursu i parametry modelu franczyzowego, dostępne są na stronie www.wygrajeurobank.pl. Uczestnicy konkursu powinni wykazać się z jednej strony dużą kreatywnością i nieszablonowym myśleniem, a z drugiej – precyzyjnie przeanalizować warunki rynkowe i użyć swojej wiedzy o zarządzaniu dla stworzenia realnych biznesowych rozwiązań.
Nagrody w konkursie, zgodnie z filozofią eurobanku, mają charakter impulsu do dalszego działania.
• I nagroda – pełne sfinansowanie otwarcia placówki franczyzowej eurobanku
• II i III nagroda – grant, który pozwoli sfinansować 50% kosztów wyposażenia placówki
Konkurs startuje 15 października i potrwa do 28 lutego 2009 roku.
Prace można przesyłać za pośrednictwem strony www.wygrajeurobank.pl od 15 października do końca listopada 2008.
• Podstawowym źródłem informacji nt. konkursu jest strona www.wygrajeurobank.pl
• Dodatkowe informacje przydatne do rozwiązania zadań uczestnicy znajdą na stronie poświęconej modelowi franczyzy eurobanku: www.eurobankpartner.pl
• Kampania będzie szeroko promowana na uczelniach w całej Polsce, w tym na wszystkich większych uczelniach ekonomicznych. Oprócz plakatów i mailingów, dla zainteresowanych konkursem zaplanowano możliwość spotkania z lokalnymi koordynatorami. Lista kontaktów do koordynatorów znajduje się na stronie www.wygrajeurobank.pl. Informacji można zasięgnąć także w każdej z 32 siedzib Akademickich Inkubatorów Przedsiębiorczości na uczelniach w całej Polsce.
Partnerem w realizacji konkursu są Akademickie Inkubatory Przedsiębiorczości, od lat objęte Mecenatem eurobanku. AIP to największa w Polsce instytucja promująca przedsiębiorczość wśród młodych ludzi. Jako Mecenas, eurobank wspiera organizację finansowo, biznesowo i merytorycznie. Jest partnerem największych inicjatyw AIP, przygotowuje także z młodymi przedsiębiorcami autorskie inicjatywy.
Wśród autorskich inicjatyw eurobanku znajdują się także programy promujące innowacje gospodarcze – wśród nich szeroka kampania na rzecz polskiej kandydatury Europejskiego Instytutu technologii i Innowacji pod hasłem www.napiszmydoeuropy.pl.