Profesorka Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu, przewodnicząca Rady Doradczej Kotler Impact Poland, wiceprzewodnicząca Zachodniej Rady Gospodarczej, doradca wielu polskich i międzynarodowych
firm i korporacji w zakresie marketingu, strategii rozwoju i PR, a w szczególności w zakresie brandingu. Od 2022 roku - profesorka wizytująca na Kasetsart University w Bangkoku.
Barbara Mróz-Gorgoń to konsultantka i specjalistka ds marki i strategii firmy, badaczka i naukowiec w jednym. W swej karierze wygłosiła już ponad 20 power speechy, współprowadziła podcasty.
Regularnie prowadzi również szkolenia i warsztaty dla wielu renomowanych firm działających zarówno na polskim, jak i na globalnym rynku. Jest autorką wielu publikacji naukowych, w tym książki
„Rebranding. Strategiczna zmiana dla organizacji” (PWN, 2019) wyróżnionej nagrodą Economicus Dziennika Gazeta Prawna.
-
Digital co-creation jako model budowania elastycznej strategii miejskiej
-
Kreowanie marki polskiej gospodarki: tradycja, innowacje i wizja przyszłości