Dyrektor Uniwersyteckiego Inkubatora Przedsiębiorczości inQUBE. Ekspert marketingu i strateg biznesowy z wieloletnią praktyką w projektowaniu marek, kampanii reklamowych i narzędzi marketingu
online. Doświadczenie zdobywał m.in. w branży telekomunikacyjnej, chemicznej, a także jako menedżer w agencjach reklamowych (m.in. Me & My Friends) i PR. Laureat nagród branżowych oraz autor
publikacji z dziedziny marketingu w mediach branżowych.
Pracował m.in. dla Grupy Maspex, North Fish, Unibail-Rodamco-Westfield (CH Wroclavia), Futuro Finance, ZP Polski Przemysł Spirytusowy, LC Corp, RED Real Estate Development, Instytutu Spraw
Obywatelskich, Urzędu Marszałkowskiego Województwa Łódzkiego, Łódzkiej Kolei Aglomeracyjnej, International Football Association Board. Współpracował z wieloma startupami, tworząc od podstaw ich
strategie marketingowe. Wieloletni współpracownik i wykładowca wrocławskich uczelni.
Uczestnictwo w panelach:
-
Perspektywy wsparcia i rozwoju ekosystemu start-upów w Europie