dr hab. Monika Hajdas

Katedra Zarządzania Marketingowego
profesor UEW
bud. B, pok. 11

Kontakt:
E-mail:  

Informacje / konsultacje:
Obszary badawcze: innowacje i marketing, zarządzanie marką, kreatywność w biznesie, Design Thinking, projektowanie doświadczeń / UX, rozwój produktu, komunikacja marketingowa, omnichannel, foresight i dzikie karty.

Najnowsze publikacje:
1. Hajdas M., Radomska J., Szpulak A., Silva S. (2022), "Conflicting consumer cultures, shopping rituals, and the challenges of measuring consumer-based brand equity", Journal of Marketing Theory and Practice, available online 22 July 2022, https://www.tandfonline.com/doi/full/10.1080/10696679.2022.2080714
2. Hajdas M., Radomska J., Szpulak A., Silva S. (2022), "Don’t tell me stories – the narratives of retirement and their relation with brand associations", International Journal of Management and Economics, available online 2 June 2022, https://sciendo.com/es/article/10.2478/ijme-2022-0005
3. Czakon W., Hajdas M., Radomska J. (2022) "Playing the wild cards: Antecedents of family firm resilience", Journal of Family Business Strategy, available online 31 January 2022, 100484; https://doi.org/10.1016/j.jfbs.2022.100484
4. Hajdas M., Radomska J., Silva S. (2022) "The omni-channel approach: A utopia for companies?" Journal of Retailing and Consumer Services, vol. 65, s.1-14, nr artykułu:102131. https://doi.org/10.1016/j.jretconser.2020.102131
5. Hajdas M., Kłeczek R. (2021) "The real purpose of purpose-driven branding: consumer empowerment and social transformations", Journal of Brand Management, 28(4), p. 359-373. https://link.springer.com/article/10.1057/s41262-021-00231-z
6. Kłeczek R., Hajdas M., Wrona S. (2020) "Wicked problems and project-based learning – value in use approach", International Journal of Management Education, 18(1), p. 1-7. https://doi.org/10.1016/j.ijme.2019.100324

Dydaktyka, szkolenia i warsztaty: Innovation Management / Zarządzanie innowacjami, Strategic foresight / Foresight strategiczny, Brand Management / Zarządzanie marką, Consumer Behavior / Zachowania nabywców, Creative Strategy in Advertising / Kreacja w reklamie, Design Management & Design Thinking / Zarządzanie procesem projektowym i myślenie projektowe, Marketing Semiotics / Semiotyka marketingowa.

Tutor akademicki w programie BIPS.
Facylitator warsztatów Design Thinking w DT HUB.
Strateg z ponad 15-sto letnim doświadczeniem w tworzeniu strategii marketingowych oraz moderacji warsztatów strategicznych dla firm lokalnych i globalnych, koncernów i MŚP z branż takich jak: dobra luksusowe, edukacja i szkolenia, finanse, farmacja, FMCG (żywność, kosmetyki), handel RTV AGD, HoReCa, materiały budowlane i wykończenie wnętrz, paliwowa, samorządowa (marketing miast i regionów).


zamknij
Nasza strona korzysta z plików cookies. Zachowamy na Twoim komputerze plik cookie, który umożliwi zbieranie podstawowych informacji o Twojej wizycie.
Przeczytaj jak wyłączyć pliki cookiesRozumiem