Katedra Badań Marketingowych
Adiunkt
bud. B, pok. 5
E-mail: |
magdalena.daszkiewiczue.wroc.pl |
Tel.: | 71 36 80 243 |
Informacje / konsultacje:
Dr Magdalena Daszkiewicz - Wykładowca, badacz, konsultant i trener biznesu. Autor i współautor ponad 80 publikacji dotyczących marketingu terytorialnego i brandingu miejsc, komunikacji marketingowej, marketingu społecznego, zarządzania marką itp. Współautor książki "Kreowanie marki korporacyjnej". Członek: European Marketing Academy, Academy of Marketing Science, Polskiego Naukowego Towarzystwa Marketingu. Międzynarodowe doświadczenie akademickie - wykłady na Università Degli Studi di Cagliari (Włochy), Instituto Politecnico do Porto (Portugalia), Université de Neuchâtel (Szwajcaria).
MAGDALENA DASZKIEWICZ, Ph.D. - assistant professor, researcher, consultant and business trainer. The author and co-author of over 80 publications regarding place marketing and branding, marketing communication, social marketing, branding etc. Co-author of the book "Corporate Branding". The member of: European Marketing Academy, Academy of Marketing Science, Polish Scientific Society of Marketing. Interanational Academic Experience - lectures at Università Degli Studi di Cagliari (Italy), Instituto Politecnico do Porto (Portugal), Université de Neuchâtel (Switzerland).
Seminaria - szczególy w kanałach Teams
Konsultacje Teams lub stacjonarnie po wcześniejszym umówieniu się drogą mailową
Consultations on Teams
Zakres tematyczny seminarium:
1. KOMUNIKACJA MARKETINGOWA (zintegrowana komunikacja marketingowa,
komunikacja korporacyjna, kreowanie wizerunku firmy/marki, nowoczesne media, narzędzia i formy w komunikacji, interaktywna komunikacja, media społecznościowe, wirtualne społeczności, content marketing, influencer marketing]
2. MARKA korporacyjna i produktowa (zarządzanie marką, strategia wizerunkowa marki, wizerunek marki, kokreacja marki, brand identity, brand design, storytelling, zarządzanie marką w sytuacjach kryzysowych)
3. MARKETING I BRANDING TERYTORIALNY (marketing miast/regionów, zarządzanie marką miasta/regionu, marki narodowe i wizerunek kraju pochodzenia)
4. MARKETING SPOŁECZNY I SPOŁECZNIE ODPOWIEDZIALNY (programy i kampanie społeczne, zaangażowanie społeczne biznesu etc.)
5. Trendy marketingowe