Podczas warsztatu Uczestnicy i Uczestniczki:
Program:
• Kultura informacji zwrotnej w organizacji – czym jest? Jakie niesie korzyści?
• Jak przygotować się i przeprowadzić konstruktywną
rozmowę z pracownikiem, aby informacja zwrotna została usłyszana, przyjęta i rozwojowa.
• Złote zasady rozmów oceniających – czyli co sprawia, że
pracownik chce mówić podczas takiej rozmowy? Co sprawia, że chce nas słuchać?
• Sprawdzone modele i narzędzia pomocne podczas rozmów
rocznych: FUKO, SPINKA, GOLD.
• Trudne sytuacje podczas rozmowy oceniającej, jak sobie z nimi radzić? Jak pracownik może reagować na informację zwrotną – model SARA.
• Trening prowadzenia rozmów – zachęcamy do pracy na realnych sytuacjach.
• Najczęstsze błędy w ocenie – jakie są? co robić, by
ich unikać?
Dla kogo Dyrektorzy, Kierownicy
Kiedy: 16.11.2021 (wtorek),
godz. 8:00-16:00
Forma: Zajęcia stacjonarne
Termin zgłoszeń 10.11.2021
ZAPISY (kliknij w link)