Różne formy rozmowy. Menedżer - Pracownik

Podczas warsztatu Uczestnicy i Uczestniczki:

• Nabędą wiedzę jak przygotować się – jako szef - do rozmowy z pracownikiem, nabędą wiedzę jak pomóc pracownikowi przygotować się do rozmowy.
• Nabędą umiejętność prowadzenia rozmowy oceniającej z wykorzystaniem modeli i narzędzi udzielania informacji zwrotnej.
• Nabędą umiejętność prowadzenia rozmowy oceniającej z wykorzystaniem rozwiązań istniejących w organizacji (np. arkusze oceny, itp.), nauczą się takiego prowadzenia rozmowy, by była partnerskim dialogiem.
• Nauczą się w jaki sposób rozmawiać o niepowodzeniach oraz o sukcesach pracownika.
• Nauczą się budować plan rozwojowy.
• Przekonają się, że rozmowy roczne mogą być przyjemne dla obu stron, mogą budować motywację i są okazją do pogłębiania relacji z pracownikiem.

Program:

• Kultura informacji zwrotnej w organizacji – czym jest? Jakie niesie korzyści?
• Jak przygotować się i przeprowadzić konstruktywną rozmowę z pracownikiem, aby informacja zwrotna została usłyszana, przyjęta i rozwojowa.
• Złote zasady rozmów oceniających – czyli co sprawia, że pracownik chce mówić podczas takiej rozmowy? Co sprawia, że chce nas słuchać?
• Sprawdzone modele i narzędzia pomocne podczas rozmów rocznych: FUKOSPINKA, GOLD.
• Trudne sytuacje podczas rozmowy oceniającej, jak sobie z nimi radzić? Jak pracownik może reagować na informację zwrotną – model SARA.
• Trening prowadzenia rozmów – zachęcamy do pracy na realnych sytuacjach.
• Najczęstsze błędy w ocenie – jakie są? co robić, by ich unikać?


Dla kogo Dyrektorzy, Kierownicy 
Kiedy: 16.11.2021 (wtorek), 
godz. 8:00-16:00
Forma: Zajęcia stacjonarne

Termin zgłoszeń 10.11.2021

ZAPISY (kliknij w link)

zamknij
Nasza strona korzysta z plików cookies. Zachowamy na Twoim komputerze plik cookie, który umożliwi zbieranie podstawowych informacji o Twojej wizycie.
Przeczytaj jak wyłączyć pliki cookiesRozumiem