Temat: CO NA TO ETYKIETA – czyli z szacunkiem wobec innych
Termin: 19 maja 2023; 10:00–11:30
Miejsce: Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu, Centrum Kształcenia Ustawicznego,
ul. Kamienna 43/45, Aula CKU1
- Basiu, przedstawiam Ci Tomka.
- Tomku, to jest Basia.
Ile razy musiałaś / musiałeś poznać ze sobą dwie osoby, a po spotkaniu zadawałaś / zadawałeś sobie w głowie pytanie:
Kogo przedstawiam pierwszego? A jeśli Tomek jest szefem? Usiedliście już do stołu konferencyjnego i nagle nie wiesz, gdzie powinna się znaleźć Twoja torebka: na kolanach, na stole, przewieszona
przez krzesło?
Codziennie uczestniczymy w wydarzeniach, podczas których chcemy dobrze wypaść. Nierzadko w naszych głowach pojawiają się pytania: Jak powinnam/ powinienem się w danej chwili zachować? Czy aby na
pewno postępuję właściwie? Jakie wrażenie wywieram na innych? Jak elegancko, a nie sztucznie, prowadzić rozmowę i utrzymać owocne relacje… z bliskimi, kolegami, osobami starszymi?
Podczas wykładu odpowiemy sobie na te i inne pytania związane z etykietą (zasadami savoir-vivre). Dowiemy się, jak należy zachować się podczas spotkania
rodzinnego, a jak podczas wydarzenia organizowanego w szkole czy na uczelni. Wykorzystamy zasady savoir-vivre do podnoszenia efektywności relacji z innymi i budowania naszego
pozytywnego wizerunku.
Wykłady odbywają się nieodpłatnie. Obowiązuje rejestracja (grupowa i indywidualna):
Sylwetka wykładowcy
Sylwia Wrona
Profesor w Katedrze Zaawansowanych Badań w Zarządzaniu. Członek Rady Uczelni. Dyrektor Centrum Kształcenia Ustawicznego [www.podyplomowe.ue.wroc.pl], Dyrektor Centrum Projektowania Innowacyjnych
Rozwiązań – DT HUB [www.dthub.ue.wroc.pl], Koordynator Biznesowego Indywidualnego Programu Studiów [www.bips.ue.wroc.pl].
Absolwentka Akademii Dyplomatycznej Polskiego Instytutu Spraw Międzynarodowych MSZ (Protokół Dyplomatyczny). Członek Polski Innowacyjnej oraz Polskiego Naukowego Towarzystwa Marketingu. Wykładowca,
badacz, projektant, konsultant, certyfikowany: trener biznesu, facylitator procesów zespołowych (APMG Internetional™ Facilitation; 04248120-01-3RDC), moderator Design Thinking, eduScrum Master,
trener FRIS®, tutor akademicki, akredytowany Praktyk Tutoringu.
Autorka/ współautorka ponad 80 publikacji i ekspertyz z obszaru marketingu i zarządzania oraz krajowych i międzynarodowych projektów badawczych i rozwojowych. Współautorka książki „Kreowanie marki
korporacyjnej”. Ekspert w dziedzinie zarządzania marką, projektowania doświadczeń użytkownika (UXD), twórczego myślenia i zespołowego rozwiązywania problemów, kreowania wizerunku, savoir-vivre i
komunikacji w biznesie.
Pracę naukową łączy z praktyką świadcząc usługi badawczo-rozwojowe oraz doradcze z zakresu zarządzania marketingowego (analizy rynku, badania, plany marketingowe), zarządzania marką (strategie
marki, badania wizerunku, strategie komunikacji), projektowania innowacyjnych rozwiązań w oparciu o metodykę Design Thinking oraz zespołowego rozwiązywanie problemów w oparciu o autorską (Zespół
„Dobre Kadry”) metodę pracy projektowej LIFT – Learning in Facilitated Teams.
Prowadzi warsztaty strategiczne oraz szkolenia m.in. z komunikacji w biznesie, biznesowego savoir-vivre, autoprezentacji i kreowania wizerunku, kreatywnego myślenia (treningi kreatywności, techniki
twórczego rozwiązywania problemów), projektowania doświadczeń, Design Thinking oraz LIFT.
Pomysłodawca oraz współtwórca wielu innowacyjnych programów szkoleniowych. W dorobku posiada wiele godzin zrealizowanych warsztatów dla przedstawicieli różnych grup społecznych i zawodowych, w tym
takich podmiotów, jak: NOKIA, Credit Suisse, Dallmayr, Maspex, Poltronic S.A., Wrocławski Park Technologiczny S.A., AZYL Grupa Hotelarsko-Gastronomiczna Sp. z o.o. Sp. k., IMAS International Sp. z
o.o., Dobre Kadry Sp. z o.o., Komunikacja Plus Group Sp. z o.o. Sp. k., MMC Szkolenia (Grupa MMC Polska), AHK Polska (Polsko-Niemiecka Izba Przemysłowo-Handlowa), Dolnośląskie Centrum Onkologii we
Wrocławiu, PARP (Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości).
Pasjonatka LIFELONG LEARNING (Learning to know, Learning to do, Learning to live together, and with others, Learning to be) w permanentnym FLOW edukacyjnym, w nurcie Learning Agility.
Profil na Linkedin: https://www.linkedin.com/in/sylwiawrona
Anna Wojciechowicz
Facylitatorka procesów twórczych (Design Thinking), marketingowiec z doświadczeniem w tworzeniu marek i ich komunikacji, zarówno offline jak i online. Poza etatem tancerka i organizatorka wydarzeń
artystycznych.
Interesuje się marketingiem sensorycznym i semiotyką marketingową, psychologią w życiu społecznym i biznesie oraz projektowaniem doświadczeń użytkownika i materiałów wizualnych.
Kamila Grela
Członkini zespołu Centrum Kształcenia Ustawicznego UEW do zadań specjalnych. Fotografka i graficzka z doświadczeniem w marketingu. Poza pracą działa w fundacji Problematy i rozwija swoje pasje
muzyczne śpiewając w chórze.
Interesuje się zagadnieniami z obszaru projektowania identyfikacji wizualnej, social media marketingu, user experience, psychologii i sztucznej inteligencji.