Dr Aleksander Binsztok z Katedry Inteligencji Biznesowej w Zarządzaniu 9 stycznia 2023 r. przeprowadził w ramach cyklu pasjonujący wykład
dla młodzieży szkół średnich:
POZYTYWNA PERSWAZJA NA CO DZIEŃ, czyli jak dobierać słowa i kształtować mowę ciała, aby przekonywać innych oraz bronić się przed manipulacją?
Idziesz na spotkanie. To dla Ciebie ważna sprawa zatem od dłuższego czasu w głowie układasz myśli w spójną całość, by wypaść dobrze: profesjonalnie i nienagannie merytorycznie. Zaczynasz rozmowę i
już wiesz, że nic nie idzie zgodnie z Twoim planem. Zastanawiasz się, czy uraziłaś_eś czymś rozmówcę? A może źle wyglądasz? Powiedziałaś_eś coś niewłaściwego? Tracisz pewność siebie. Zaczynają
plątać Ci się myśli i słowa. Przestajesz powoli czuć jasność swoich argumentów, natomiast sugestie i opinie rozmówcy w Twojej sprawie nabierają mocy faktów?
- Każdy z nas znalazł się kiedyś w podobnej sytuacji.
- Jak zatem przygotować się do kolejnego spotkania?
Sylwetka wykładowcy:
Aleksander Binsztok – lider zespołu trenerów, coachów i mediatorów Firmy Szkoleniowo-Doradczej „Binsztok i Partnerzy”; doktor nauk
ekonomicznych, specjalizacja: zarządzanie i marketing; wykładowca w Uniwersytecie Ekonomicznym we Wrocławiu oraz na innych renomowanych uczelniach w kraju i zagranicą; kierownik 7 kierunków studiów
podyplomowych, negocjator i propagator mediacji, mówca motywacyjny; autor ponad 90 publikacji naukowych, artykułów prasowych i książek nt. zarządzania, marketingu oraz psychologicznych technik
wywierania wpływu społecznego (m.in.:
Kiedy kropla drąży skałę, czyli droga do mistrzostwa w komunikacji perswazyjnej,
Kompendium technik perswazyjnych, J
ak oczarować klientów w
sklepie, czyli merchandising z elementami psychologii zachowań konsumenckich,
Czasologia i wielu innych; jeden z nielicznych naukowców, którzy łączą i wykorzystują najnowsze odkrycia w
dziedzinie ekonomii i psychologii do generowania zysków w biznesie; doradca i trener firm, które z powodzeniem stosują w praktyce umiejętność niezauważalnego oddziaływania na myśli, emocje i
zachowania innych ludzi; do grona jego Klientów należą: KGHM Polska Miedź S.A., IKEA, TAURON, PZU Życie, PKO BP, IBM, HP, Volkswagen i wiele innych firm z różnych branż.