Mirosław Moroz, doktor habilitowany nauk ekonomicznych, profesor Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu. Od 18 lat zajmuje się problematyką e-biznesu w teorii i w praktyce. Autor
ponad 100 publikacji naukowych dotyczących tej tematyki. Recenzent 5 czasopism naukowych. Członek dwóch kolegiów redakcyjnych. Ekspert zewnętrzny oceniający projekty dofinansowane ze środków unijnych
w zakresie technologii informacyjno-komunikacyjnych (m.in. Program Operacyjny Polska Cyfrowa, Program Operacyjny Innowacyjna Gospodarka, RPO WM, RPO WSL). Kierownik projektu dywersyfikacji e-usług w
przedsiębiorstwie internetowym. Konsultant doradzający właścicielom sklepów internetowych.
Opis zajęć
E-commerce Amazon. Allegro, App Store – to przykłady (tylko na literę A ;-) skutecznego wykorzystania przestrzeni wirtualnej do sprzedaży produktów i usług. Jednak nie wszystkie
przedsięwzięcia odniosły sukces rynkowy. Wykład poświęcony zostanie przedstawieniu istoty handlu internetowego, jego uwarunkowań oraz czynników sukcesu. Na ćwiczeniach uczniowie w zespołach
zastanowią się nad własnym pomysłem na handel internetowy, ułożą dla niego model biznesowy i zmierzą się z oceną swojej pracy.
Czas trwania: wykład 45 min. + ćwiczenia 90 min.