Menedżerowie kierunków


MENEDŻER KIERUNKU / RADA MENEDŻERÓW


Lista menedżerów

Zarządzenie nr 112/2021 Rektora Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu z dnia 14 września 2021 r. w sprawie powołania Menedżerów kierunków

Zarządzenie nr 141/2021 Rektora Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu z dnia 29 października 2021 r. w sprawie odwołania z funkcji Menedżera kierunku

Zarządzenie nr 173/2022 Rektora Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu z dnia 14 listopada 2022 r. w sprawie zmiany Zarządzenia Rektora nr 112/2021 w sprawie powołania Menedżerów kierunków

Do zadań Menedżera kierunku należą:
  1. organizowanie i koordynacja pracy Rady Kierunku;
  2. nadzór nad jakością kształcenia na kierunku i wprowadzanie działań korygujących;
  3. współpraca z Centrum Promocji w zakresie promocji kierunku;
  4. wyznaczanie obsady zajęć dydaktycznych na kierunku;
  5. przygotowywanie, w porozumieniu z Dziekanem ds. Kształcenia/Dziekanem Filii, dokumentacji niezbędnej do akredytacji kierunków przez PKA, przy wsparciu innych jednostek organizacyjnych Uczelni;
  6. weryfikacja i zatwierdzenie oferty seminaryjnej pod kątem zgodności z efektami uczenia się obowiązującymi na kierunku oraz jakości kształcenia;
  7. podejmowanie decyzji dotyczących zatwierdzania tematów prac dyplomowych pod względem zgodności z efektami uczenia określonymi dla kierunku;
  8. wsparcie Dziekana ds. Studenckich/ Dziekana Filii w zakresie wyznaczania promotorów i recenzentów prac dyplomowych;
  9. wsparcie Dziekana ds. Kształcenia/Dziekana Filii w zakresie zapewnienia zastępstw za prowadzących zajęcia dydaktyczne na czas ich nieobecności;
  10. podejmowanie decyzji w zakresie obsady autorów sylabusów przedmiotów realizowanych na kierunku;
  11. weryfikacja i zatwierdzanie sylabusów przedmiotów realizowanych na kierunku;
  12. dbałość o jakość dokumentacji dotyczących programu kształcenia na kierunku;
  13. współpraca z Pełnomocnikiem Rektora ds. Działalności Naukowej Studentów w zakresie wydawania publikacji studentów w serii Debiuty Studenckie.
Menedżer może:
  1. inicjować modyfikację istniejących kierunków kształcenia w porozumieniu z Dziekanem ds. Kształcenia, zgodnie z zapotrzebowaniem rynku pracy oraz misją i strategią Uczelni;
  2. określać szczegółowe standardy prac dyplomowych na kierunku;
  3. podejmować decyzje o trybie prowadzenia zajęć przy wykorzystaniu metod i technik kształcenia na odległość, na zasadach określonych w odrębnym zarządzeniu Rektora;
  4. sprawować nadzór nad odpowiednim zaplanowaniem zajęć dydaktycznych w sposób adekwatny do potrzeb zapewnienia jakości kształcenia.
Menedżer kierunku ma prawo zlecania członkom Rady Kierunku wykonanie zadań z zakresu
działania tej rady.

Do zadań Rady Menedżerów/Rady Menedżerów Filii należą w szczególności:
  1. opracowywanie projektów regulacji dotyczących kształcenia w Uczelni w ramach studiów I i II stopnia z wyłączeniem regulaminu studiów,
  2. monitorowanie rynku edukacyjnego oraz proponowanie nowych kierunków kształcenia, zgodnie z potrzebami rynku pracy,
  3. ustalanie zasad zapisów na seminaria dyplomowe oraz zasad wyboru specjalności, modułów i ścieżek kształcenia w porozumieniu z dziekanem właściwym ds. studenckich.
zamknij
Nasza strona korzysta z plików cookies. Zachowamy na Twoim komputerze plik cookie, który umożliwi zbieranie podstawowych informacji o Twojej wizycie.
Przeczytaj jak wyłączyć pliki cookiesRozumiem