O PROJEKCIE
Tytuł projektu: |
Skill Portfolio of Personal Development |
Numer projektu: |
2021-1-HU01-KA220-HED-000027563 |
Lider projektu: |
|
 |
University of Pannonia
Faculty of Business and Economics |
Partnerzy projektu: |
|
 |
Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu |
 |
University of Ljubljana |
 |
Learning Innovation Ltd |
 |
MENAT BV |
Cel projektu:
Projekt ma na celu stworzenie dla studentów Portfolio Umiejętności Rozwoju Osobistego (Skills Portfolio of Personal Development – SKIPPER), które będzie zawierało ich osiągnięcia w
latach uniwersyteckich w sposób uwzględniający zarówno zajęcia w ramach programu studiów, jak i zajęcia dodatkowe. Aby Portfolio było użyteczne i stanowiło część codziennej praktyki instytucji
szkolnictwa wyższego, będziemy oceniać niedopasowanie w zakresie potrzeb rynku oraz nabywanych przez studentów umiejętności, tak aby zarówno studenci jak i uczelnie widzieli potrzebę doskonalenia i
nabywania odpowiednich kompetencji. Planujemy tego dokonać w ramach współpracy ze specjalistami, którzy posiadają duże doświadczenie w zakresie pomiaru kompetencji, rozwoju umiejętności oraz
szkolnictwa wyższego.
Etapy realizacji projektu:
- Określenie luki pomiędzy kompetencjami/umiejętnościami kształtowanymi przez instytucje szkolnictwa wyższego a oczekiwaniami rynku pracy w zakresie umiejętności absolwentów.
- Opracowanie Matrycy Umiejętności zawierającej informacje na temat kluczowych umiejętności w różnych dziedzinach oraz sposobów ich pozaformalnej oceny.
- Opracowanie Portfolio Umiejętności, cyfrowego narzędzia z elementami gamifikacji łączącego w sobie programowe i ponadprogramowe ścieżki kształcenia, które przyczyniają się do rozwoju
umiejętności studentów.
- Opracowanie Paszportu Umiejętności opartego na Portfolio Umiejętności, który będzie wręczany absolwentom jako dodatek do dyplomu przedstawiający pełen zakresie ich umiejętności.
Więcej informacji na:
skipperproject.eu/en/