Intensywna praca warsztatowa nad konkretnym wyzwaniem, w interdyscyplinarnym
zespole projektowym, z wykorzystaniem metodyki Design Thinking.
DT PROJECT TEAM jest procesem zorientowanym na tworzenie rozwiązań, opartym na realnych problemach i potrzebach firmy, organizacji, zespołu. Wynikiem tego procesu są wykreowane przez uczestników warsztatów rozwiązania, które możliwie zostaną wdrożone w praktyce.
Podczas kolejnych 4-godzinnych sesji, przy wsparciu facylitatora, członkowie zespołu tworzą rozwiązania dla problemów, jakie pojawiają się w organizacji – ustalają
rzeczywiste problemy i projektują właściwe rozwiązania (produkty, usługi, formy komunikacji, procesy, metody pracy, przestrzenie, strategie rozwoju i modele biznesowe, programy edukacyjne
itp.).
DT PROJECT TEAM – co ma na celu i jakie korzyści przynosi?
Wypracowane rozwiązania są efektem pracy całego zespołu – będąc autorami, jego członkowie mocniej identyfikują się z wypracowaną koncepcją, łatwiej im zrozumieć i wdrożyć wspólnie wygenerowane rozwiązania (większa motywacja do wprowadzania zmian, większe zaangażowanie, naturalny transfer wiedzy i doświadczeń w organizacji).