3 marca ruszył pierwszy etap konkursu zbadaj.to, konkursu skierowanego do studentów, których interesuje temat badań marketingowych.
Nagrodą w konkursie są staże w agencjach badawczych, 3-dniowe warsztaty badawcze oraz udział w Kongresie Badaczy. Weż udział i zgłoś się do 31 marca na stronie zbadaj.to.
Już 16 Marca, w poniedziałek zapraszamy wszystkich zainteresowanych na Dzień Badacza we Wrocławiu. Będzie można posłuchać opowieści ludzi, którzy pracują w branży i mają na co dzień do czynienia z badaniami marketingowymi. Będzie też krótkie przedstawienie konkursu i jego zasad. Zapraszamy na Uniwersytet Ekonomiczny do budynku P sala 1 o 12.15.
Harmonogram Dnia Badacza:
12.15 – 12.30 Julia Jarodzka, Insight Shot – Badania marketingowe – co to za zwierz?
12.30 – 12.50 Marek Prokopowicz, Małgorzata Pałys-Dudek, Uniwersytet Ekonomiczny - Innowacyjna uczelnia w poszukiwaniu informacji o swoim kliencie.
12.50 – 13.10 Maciej Borecki, Totalizator Sportowy - O wykorzystaniu wyników badań w marketingu.
13.10 – 13.30 Marcin Klaus, Insight Shot - Tajne służby XXI wieku czyli badania jakościowe w praktyce
13.30 – 13.40 - przerwa
13.40 – 14.00 Artur Czajka Nielsen - O pomiarach pasywnych.
14.00 – 14.20 Katarzyna Pałys, Małgorzata Pałys-Dudek, Focusson – Oprogramowanie FOCUSSON w badaniach jakościowych on-line
14.20 – 14.35 Julia Jarodzka – Twój ruch czyli konkurs zbadaj.to
14.35 – 14.55 Sesja Q&A