GMC to rozbudowana symulacja biznesowa, w której biorą udział zespoły studenckie (II – V rok studiów) oraz firmowe. Drużyny podczas zmagań wcielają się w role zarządów
przedsiębiorstw i rywalizują ze sobą na wirtualnym rynku. Projekt od początku swojego istnienia zgromadził już ponad pół miliona uczestników w blisko 40 krajach.
Global Management Challenge to praktyczny trening zarządzania i możliwość odbycia innowacyjnych praktyk menedżerskich. Uczestnicy w trakcie rozgrywki rozwijają m.in. umiejętności: analityczne, pracy w zespole czy też planowania strategicznego. Dodatkowo udział w wydarzeniu to świetna okazja do zawarcia ciekawych znajomości oraz nawiązania kontaktu z potencjalnymi pracodawcami.
Aby wziąć udział w konkursie należy:
- utworzyć zespół (3-5 osób) - istnieje możliwość łączenia studentów różnych lat i kierunków studiów oraz uczelni w jednej drużynie.
- wypełnić kartę rejestracyjną dostępną na stronie www.gmcpoland.pl/rejestracja-studentow/
- Po otrzymaniu potwierdzenia od organizatorów wypełnić dostępną na stronie aplikację z informacjami na temat uczestników i odesłać ją mailem na adres rejestracja@gmcpoland.pl
Zarejestrowane zespoły otrzymają informację o zakwalifikowaniu się do konkursu. Dzięki wsparciu sponsorów zespoły mają możliwość bezpłatnego udziału w konkursie. Wcześniejsza rejestracja zwiększa szanse danego zespołu na udział w konkursie!
Rejestracja zespołów studenckich potrwa do 20 października 2014.
Ogromną zaletą GMC jest również możliwość rywalizacji zespołów studenckich z pracownikami firm. W minionej edycji studenci z blisko 80 uczelni mieli okazje zmierzyć się z przedstawicielami takich firm jak: Bank Zachodni WBK, KPMG, Carrefour Polska czy NetWorks! Pozwala to na porównywanie zdobywanej na uczelni wiedzy akademickiej z doświadczeniem praktyków działających w realiach biznesu.
Więcej informacji na www.gmcpoland.pl
Organizator w Polsce: BIGRAM Personnel Consulting
Patron honorowy: Giełda Papierów Wartościowych w Warszawie
Patroni medialni: Gazeta Ubezpieczeniowa, Personel i Zarządzanie, ThinkTank
Współpraca: Brytyjsko-Polska Izba Handlowa, dlaStudenta.pl, Stowarzyszenie Studentów BEST