Dla trzech najlepszych osób przygotowaliśmy płatne, wakacyjne staże w Grupie Allegro, PayU lub Fashion Days. Wygrana będzie dla Ciebie szansą nabycia praktycznych umiejętności pod okiem specjalistów. Pozwoli Ci także zdobyć cenne doświadczenie zawodowe w międzynarodowej korporacji, będącej liderem rynku e-commerce. Zwycięstwo w konkursie może stać się dla Ciebie przepustką do dalszej kariery!
Twoim zadaniem jest zaplanowanie szeregu działań marketingowych mających na celu wprowadzenie na rynek nowego serwisu. Twoja koncepcja w szczególności powinna obejmować cele podejmowanych akcji, analizę sytuacji rynkowej i grupy docelowej oraz opis poszczególnych działań. Nie zapomnij o harmonogramie przygotowania do akcji oraz cenniku usług. Więcej na stronie http://studentsroadshow.pl/konkurs/.
Konkurs podzielony jest na dwa etapy. W pierwszym etapie wystarczy wypełnić formularz zgłoszeniowy i przesłać go do nas wraz z rozwiązaniem zadania konkursowego oraz aktualnym CV. Na Wasze zgłoszenia czekamy do 31 stycznia 2014r. Drugi etap to już krok od wygranej! Pozostaje Ci tylko stworzyć ciekawą, 15 minutową prezentację Twojego rozwiązania zadania konkursowego. Jeśli trafisz do czołowej piątki, poprosimy Cię o przedstawienie Twojego pomysłu podczas Gali Finałowej w Warszawie.
Konkurs skierowany jest do studentów wszystkich lat, wszystkich kierunków studiów, którzy nie ukończyli 25 roku życia. Nie ma dla Nas znaczenia jaki jest tryb Twoich studiów. Szukamy przede wszystkim osób ambitnych, kreatywnych i pełnych zapału do pracy!
Poza konkursem, zachęcamy do wzięcia udziału w wykładach eksperckich organizowanych w ramach cyklu Students Roadshow. Harmonogram spotkań na uczelniach w całej Polsce oraz szczegółowe zasady konkursu znajdziesz na stronie poświęconej wydarzeniu: http://studentsroadshow.pl/.
Zgłoś się do nas już dziś!