Już ponad 200 zespołów zgłosiło się do 14 edycji konkursu GMC Poland. Rekrutacja zespołów (3-5 osób) trwa do 30 października.
Ta największa na świecie biznesowa symulacja już od wielu lat cieszy się w Polsce dużą popularnością, szczególnie wśród studentów. Drużyny biorące udział w konkursie, występując w roli zarządu,
decydują o rozwoju i działalności swojej wirtualnej firmy. Podejmując w każdym cyklu ponad 60 decyzji, zespoły konkurują ze sobą na symulowanych rynkach.
„Udział w konkursie to przede wszystkim szansa na rozwój osobisty i rozwój zawodowy. Nawet nie wygrywając można zdobyć interesujące doświadczenie, które w przyszłości można wykorzystać w pracy.
Innowacyjność konkursu i możliwość poprowadzenia wirtualnej firmy w symulacji, to szansa na sprawdzenie się w roli menadżera.” Mówi Krzysztof, student Uniwersytetu Łódzkiego, który już po raz drugi
zarejestrował się do udziału w rywalizacji.
Konkurs jest również okazją dla studentów, żeby wzbogacić swoje cv i zaprezentować się potencjalnym pracodawcom. Udział zespołów studenckich w GMC sponsorują między innymi takie firmy jak KPMG czy
Bank Zachodni WBK. „Gra jest świetną okazją do zdobycia dodatkowych kompetencji z zakresu świadomości biznesowej i wpływu podejmowanych decyzji na sytuację firmy. Inwestując w zespoły studenckie
chcemy przyczynić się do rozwoju świadomej biznesowo przyszłej kadry.- deklaruje Paweł Noculak, Dyrektor ds. Rozwoju w BZ WBK.
Aby zgłosić chęć udziału w konkursie należy:
- utworzyć zespół (3-5 osób) - istnieje możliwość łączenia studentów różnych lat i kierunków studiów oraz uczelni w jednej drużynie.
- wypełnić kartę rejestracyjną dostępną na stronie
www.gmcpoland.pl/rejestracja-studentow/
- Po otrzymaniu potwierdzenia od organizatorów wypełnić dostępną na stronie aplikację z informacjami na temat uczestników i odesłać ją mailem na adres
rejestracja@gmcpoland.pl
Zarejestrowane zespoły otrzymają informację o zakwalifikowaniu się do konkursu przed rozpoczęciem programu treningowego (tj. do 25.11) (sponsorzy dokonają wyboru zespołów, które wystartują w
konkursie)
Więcej informacji na
www.gmcpoland.pl
Organizator w Polsce: BIGRAM; Patron honorowy: Giełda Papierów Wartościowych w Warszawie; Sponsorzy: Bank Zachodni WBK, KPMG; Patroni medialni: Personel i Zarządzanie, ThinkTank; Współpraca:
Brytyjsko-Polska Izba Handlowa, Students.pl, dlaStudenta.pl, Stowarzyszenie Studentów BEST, Eurostudent