Students Roadshow rusza już 9 października w Warszawie i potrwa do marca 2014 r. Zakres tematyczny spotkań jest bardzo szeroki. W ramach wykładów poruszone zostaną najważniejsze aspekty e-usług: struktura rynku, zakładanie i prowadzenie działalności on-line, marketing oraz obsługa e-klienta. Specjaliści zgłębią tajniki promocji w wyszukiwarkach, social media, usability, a także afiliacji w Internecie. Bezpłatne szkolenia poprowadzą eksperci branży, praktycy pracujący na co dzień w strukturach Grupy Allegro, Grupy Bankier, PayU oraz Power Media S.A.
„Students Roadshow wynika z naturalnej potrzeby dzielenia się praktyczną wiedzą z tymi, którzy za chwilę rozpoczną swoją karierę zawodową i będą kreować rynek e-usług – mówi Joanna Kozińska, Dyrektor Zarządzająca serwisem iStore w Grupie Allegro. „Poprzez udział w konkursie studenci zyskują szansę na sprawdzenie swoich możliwości wśród najlepszych poprzez udział w płatnych stażach. Zatrudniamy ponad 1000 specjalistów – wiemy zatem jakie umiejętności są szczególnie potrzebne na obecnym rynku pracy; na pewno muszą być praktyczne” – dodaje Kozińska.
Partnerami wydarzenia są: Izba Gospodarki Elektronicznej, Web.gov.pl, PayU, Power Media S.A oraz należący do spółki Serwis iFirma.pl. Students Roadshow wspierają medialnie: Nowy Marketing, Marketer+, Bankier.pl, ecommerce.edu.pl, MamBiznes.pl oraz Dziennik Internautów.
Więcej informacji o bieżących spotkaniach i o konkursie Students Roadshow można odnaleźć w specjalnie przygotowanym serwisie pod adresem www.studentsroadshow.pl.