14. edycja Konkursu Global Management Challenge w Polsce

„GMC dało nam niezwykłą okazję do zrozumienia złożoności decyzji, jakie trzeba podejmować, 
by efektywnie zarządzać firmą i do sprawdzenia się w roli menedżerów.”  - przekonuje  Marek Rogala, student Uniwersytetu Warszawskiego, który w ubiegłym roku wraz z zespołem „Piratas del Norte” zdobył dla Polski wicemistrzostwo na światowym finale konkursu GMC. (posłuchaj co o konkursie mówią piraci).
GMC to zaawansowana symulacja biznesowa dla menedżerów i studentów, która na świecie zgromadziła już ponad pół miliona uczestników z 40 krajów. Polacy znani z osiągania wysokich wyników na światowych finałach konkursu grają w GMC od 2000 roku. W każdej polskiej edycji konkursu (prowadzonego on-line) startuje około 500 zespołów, w tym ponad 300 studenckich. Każdy zespół to _resized_200x151_GMC_Rgrupa od 3 do 5 osób. Na czas rozgrywek GMC wszystkie  zespoły wcielają się w role menedżerów zarządzających wirtualnymi firmami, które rywalizują ze sobą na symulowanym komputerowo rynku. Uczestnicy mają wpływ na wszystkie obszary działalności swojej spółki, podejmują w każdym etapie ponad 60 decyzji dotyczących m.in. finansów, zatrudnienia, sprzedaży, promocji w Internecie, cen na poszczególnych rynkach, a nawet jakości materiałów,  których używają do produkcji.
W 2013 roku na całym świecie w GMC zastosowana zostanie nowa rozbudowana wersja symulacji, która w jeszcze większym stopniu odda władzę nad firmą zespołom zarządzającym. Głównym kryterium na koniec rozgrywki będzie osiągnięty przez spółkę wynik inwestycyjny. Kolejne etapy prowadzone on-line wyłonią najlepsze osiem zespołów w Polsce. Te z kolei w marcu 2014 roku zagrają o udział w Finale światowym w Soczi.
KORZYŚCI: Uczestnicy w trakcie rozgrywki  rozwijają  m.in. umiejętności: analityczne, pracy w zespole czy też planowania strategicznego. Dodatkowo udział w wydarzeniu to świetna okazja do zawarcia ciekawych znajomości oraz nawiązania kontaktu z potencjalnymi pracodawcami. Ogromną zaletą GMC jest również możliwość rywalizacji zespołów studenckich z pracownikami firm takich jak Bank Zachodni WBK czy KPMG i porównywanie bieżącej wiedzy akademickiej z doświadczeniem praktyków. DSC_6386zdj_gmc_1IMG_1916
Aby zgłosić chęć udziału w konkursie należy:
- utworzyć zespół (3-5 osób) - istnieje możliwość łączenia studentów różnych lat i kierunków studiów oraz uczelni w jednej drużynie.
- wypełnić kartę rejestracyjną dostępną na stronie www.gmcpoland.pl/rejestracja-studentow/    
- Po otrzymaniu potwierdzenia od organizatorów wypełnić dostępną na stronie aplikację z informacjami na temat uczestników i odesłać ją mailem na adres rejestracja@gmcpoland.pl  
Zarejestrowane zespoły otrzymają informację o zakwalifikowaniu się do konkursu przed rozpoczęciem programu treningowego (tj. do 25.11) (sponsorzy dokonają wyboru zespołów, które wystartują w konkursie)
Rejestracja zespołów studenckich potrwa do 30 października 2013. Więcej na www.gmcpoland.pl  
Organizator w Polsce: BIGRAM Personnel Consulting; Patron honorowy: Giełda Papierów Wartościowych w Warszawie; Sponsorzy: Bank Zachodni WBK, KPMG; Patroni medialni: Personel i Zarządzanie, ThinkTank; Współpraca: Brytyjsko-Polska Izba Handlowa, Students.pl, dlaStudenta.pl, Stowarzyszenie Studentów BEST
zamknij
Nasza strona korzysta z plików cookies. Zachowamy na Twoim komputerze plik cookie, który umożliwi zbieranie podstawowych informacji o Twojej wizycie.
Przeczytaj jak wyłączyć pliki cookiesRozumiem