To, że za sukcesem każdej osoby medialnej stoją specjaliści to tajemnica poliszynela. Jednym z najbardziej znanych jest Piotr Tymochowicz, osoba zajmująca się kreowaniem marketingu i wizerunku
medialnego. Na swoim koncie ma współpracę z wieloma polskimi politykami, co ciekawe jest pomysłodawcą koloru pomarańczowego w kampanii Wiktora Juszczenki (od którego nazwę wzięła "pomarańczowa
rewolucja"). Wyprodukował również film „Jak to się robi?”, w którym udowadnia, że każdą osobę można wypromować za pomocą odpowiednich technik.
Forum Edukacji Biznesowej pragnie zaprosić na spotkanie nie tylko tych, którzy zastanawiają się nad karierą medialną, ale wszystkich tych, którzy chcieliby dowiedzieć się jak skutecznie
promować samego siebie.
29.02.2012 zapraszamy na godz. 12 do sali P1 na wykład Pana Piotra Tymochowicza pt. Magia i przekleństwo wizerunku. Wykład organizowany jest w ramach Forum Edukacji Biznesowej.
Więcej informacji na stronie (www.feb.ue.wroc.pl)
"Obecność na wykładzie (12:00-13:30) jest podstawą do tego, by usprawiedliwić swoją nieobecność na innych zajęciach uczelnianych odbywających się w tym samym czasie. Możliwość ta nie dotyczy
studentów, którzy odbywają w tym czasie zajęcia laboratoryjne na Wydziale IE"