Firma Redis, która działa na rynku centrów handlowych i sieci odzieżowych chce zaangażować studentów działających w organizacjach studenckich i kołach naukowych zainteresowanych marketingiem,
centrami handlowymi oraz modą.
Poniżej krótki opis inicjatywy:
1. Konkurs dotyczy przygotowania raportu - rekomendacji na temat elementów marketing mix (4P) nowej sieci sprzedającej odzież, która zamierza wejść na polski
rynek.
2. Rekomendacje powinny bazować na tekście case study, który zostanie przesłany oraz informacjach na temat rynku centrów handlowych i sprzedaży detalicznej w tym
kanale dystrybucji.
3. Termin zgłoszenia drużyn: 16 listopada (po tym terminie do zgłoszonych drużyn przesłana zostanie treść case study)
4. Termin nadsyłania prac: 29 listopada
5. Konkurs organizowany jest dla studentów z Warszawy oraz Wrocławia.
6. Wszystkie materiały, jak i raport będą w języku angielskim,
7. Sugerowana objętość raportu to nie więcej niż 1000 słów.
8. Sugerowana liczba osób w grupie, to nie więcej niż 5
9. 3 najlepsze prace otrzymają nagrodę:
o I nagroda: 2000 PLN
o II nagroda 1000 PLN
o III nagroda 500 PLN
10. Jest również możliwość, że w przyszłości najlepsze grupy zaprosimy do dalszej współpracy nad większym projektem, ale to na razie jest tylko opcja, nie gwarantujemy dalszej
współpracy.
W razie dodatkowych pytań proszę o kontakt mailowy sekretariat@redis.pl lub telefoniczny 506 001 498 (Damian Druzga).