Ministerstwo Edukacji i Nauki objęło patronatem konferencję World Marketing Summit (WMS). Dzięki współpracy MEiN z Kotler Impact udało się sfinansować milion wejściówek dla
studentów zainteresowanych marketingu.
WMS to międzynarodowa konferencja, podczas której liderzy biznesu, przedsiębiorcy, eksperci i innowatorzy z całego świata mogą wymieniać się wiedzą i doświadczeniami dotyczącymi marketingu.
Konferencja skupia się na najnowszych trendach i technologiach w marketingu oraz wykorzystaniu ich w celu zwiększenia skuteczności działań marketingowych. Inicjatorem spotkania
jest Philip Kotler, amerykański ekonomista, jeden z największych światowych autorytetów w dziedzinie marketingu.
We wtorek odbyła się konferencja prasowa pełnomocniczki ministra edukacji i nauki ds. transformacji cyfrowej
Justyny Orłowskiej oraz przedstawicieli Kotler Impact – społeczności
marketingowej, której celem jest zrównoważony rozwój gospodarczy. W konferencji wzięli udział także m.in.
Mariusz Soltanifar, CEO Kotler Impact na Beneluks i Polskę,
Fahim
Kibria, CMO Kotler Impact oraz
dr hab. Barbara Mróz-Gorgoń, prof. UEW, Chair of the
Kotler Impact Advisory Board.
Tematem konferencji było sfinansowanie miliona wejściówek na World Marketing Summit dla polskich studentów biznesu, zarzadzania i marketingu w ramach programu Sustainable
Leadership Program. Udział polskich studentów w tej inicjatywie pozwoli im uzupełnić wiedzę i podnieść kwalifikacje z zakresu biznesu, zarządzania i marketingu, a także rozwinąć
zdolności przywódcze i jeszcze lepiej poznać nowoczesne praktyki marketingowe.
– Ustalamy jeszcze szczegóły techniczne, w jaki sposób najlepiej rozdystrybuować dostęp do tych materiałów szkoleniowych. Przed wakacjami udostępnimy wygenerowane kody, które umożliwią dostęp do
platformy ze 175 prezentacjami. Dajemy również dostęp do zeszłorocznych prezentacji – zapewnił Mariusz Soltanifar.
autor: PAP, źródło zdjęcia: MEiN, red. s