Z przyjemnością informujemy o zwycięstwie studentów Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu w konkursie Duda-Cars Challenge. Konkurs dotyczył zagadnień z zakresu sprzedaży i
marketingu w branży motoryzacyjnej.
Studenci UEW Zuzanna Banaś, Grzegorz Błaszczyk i Michał Jaworski zwyciężyli w drugiej edycji Duda-Cars Challenge. Organizowany przez firmę Duda-Cars, dealera marki
Mercedes-Benz konkurs to zmagania dla studentów zainteresowanych rozwojem umiejętności w zakresie sprzedaży i marketingu. W ramach zadania konkursowego studenci przygotowali
rozwiązania wspierające sprzedaż samochodów używanych online. Propozycje były oceniane przez ekspertów z Duda-Cars.
Konkurs składał się z czterech etapów. Do pierwszego, otwartego etapu zgłosiło się 15 drużyn z Poznania i Wrocławia. W następnym etapie zaprezentowano zadanie konkursowe: "Nowa strategia
sprzedaży pojazdów używanych w dobie rozwoju cyfryzacji w świecie automotive". Zadanie należało wykonać w ciągu 48 godzin. Pięć najlepszych drużyn otrzymało zaproszenie do poznańskiego
salonu Duda-Cars, w którym należało rozwinąć pomysły z poprzedniego etapu, prezentując je przed ekspertami firmy.
Finałowe zadanie polegało na przygotowaniu kampanii marketingowej wspierającej sprzedaż używanych samochodów elektrycznych. Zwyciężyła propozycja naszych studentów: docenione
zostało nieszablonowe myślenie i dopracowanie rozwiązań od początku do końca. Zespół reprezentujący UEW zdobył główną nagrodę w wysokości 10 tys. zł wraz z możliwością odbycia
stażu w firmie Duda-Cars.
Serdecznie gratulujemy zespołowi z naszej Uczelni, życząc dalszych sukcesów!
Nasza strona korzysta z plików cookies. Zachowamy na Twoim komputerze plik cookie, który umożliwi zbieranie podstawowych informacji o Twojej wizycie. Przeczytaj jak wyłączyć pliki cookiesRozumiem