Proszę o składanie artykułów do opublikowania w Zeszytach Naukowych Doktorantów
- z zakresu ekonomii – red. dr hab. Ireneusz Kuropka, prof. UE
- z zakresu zarządzania – red. Dr hab. Barbara Iwankiewicz –Rak, prof.UE
Termin składania artykułów mija 30 kwietnia 2009 r.
Kwalifikacja artykułów do w/w zeszytów przeprowadzona będzie przez redaktorów.
Artykuły opracowane niezgodnie z zasadami publikowania nie będą przyjęte.
Proszę składać artykuły przez Sekretariat Instytutu Marketingu (bud. „O”), lub portiernię w bud. „O” na nazwisko dr hab. Barbara Iwankiewicz – Rak, prof. UE
Zasady publikowania w Zeszycie Doktorantów są następujące:
1. Tematyka artykułów - zagadnienia z zakresu ekonomii i zarządzania
2. Objętość pracy powinna mieć od 10 do 15 stron
3. Proszę składać wydruk artykułu wraz z płytą CD
4. Tekst zapisany na nośniku musi być identyczny z wydrukiem komputerowym
5. Maszynopis powinien spełniać następujące wymagania:
a. program Word,
b. format A4, marginesy: lewy – 2 cm, prawy – 3,5 cm, górny i dolny – po ok. 2,5 cm,
c. czcionka Times New Roman, wielkość 12 pkt, odstępy między wierszami 1,5,
d. należy unikać wyróżnień w tekście, rysunki oryginalne – nie skanowane, strony maszynopisu należy ponumerować.
6. Maszynopis powinien być kompletny, tzn. powinien zawierać:
a. stronę tytułową: z podanym tytułem artykułu, imieniem i nazwiskiem autora, nazwą Katedry w której pisana jest praca doktorska oraz
numer telefonu i adres e-mail
b. tekst właściwy (wstęp ze wskazaniem celu pracy, część prezentującą problem i podsumowanie)
c. wykaz literatury,
d. streszczenia w języku polskim i j. angielskim z przetłumaczonym tytułem artykułu
7. Przypisy, bibliograficzne zamieszcza się w tekście jako np. [Kwiatkowski 2000, s. 5]. jeśli cytowana jest praca zbiorowa, to w nawiasie zamieszcza się początkową część i podaje
rok wydania, np. [Badania marketingowe... 2003],
8. Przy wszystkich cytatach powinno być wskazane ich źródło.
9. Wykaz literatury należy umieścić na końcu całej pracy.
10. Pozycje literatury powinny być uporządkowane alfabetycznie.
11. W opisie każdej pozycji literatury należy podać:
a. nazwisko i inicjał imienia autora,
b. tytuł pracy (kursywą),
c. nazwę wydawcy,
d. miejsce i rok wydania.
12. W razie powoływania się na artykuły w czasopismach lub seriach naukowych należy podać:
a. nazwisko i inicjał imienia autora,
b. tytuł artykułu (kursywą),
c. tytuł czasopisma (w cudzysłowie) lub serii naukowej,
d. wydawca,
e. miejsce i rok wydania,
f. numer zeszytu (lub tomu) oraz strony na której jest artykuł.
Przykłady opisów bibliograficznych
- książka:
Nowosielski S., Centra kosztów i centra zysków w przedsiębiorstwie, AE, Wrocław 2001.
- praca zbiorowa:
Badania marketingowe. Podstawowe metody i obszary zastosowań, red. K. Mazurek-Łopacińska, AE, Wrocław 2002
- powołanie na rozdział w pracy zbiorowej:
Waniowski P., Badanie cen, [w:] Badania marketingowe. Podstawowe metody i obszary zastosowań, red. K. Mazurek-Łopacińska, AE, Wrocław 2002.
- artykuł w czasopiśmie:
Kowal A., Perspektywy integracji europejskiej, „Teraźniejszość i Przyszłość” nr 4, 2003. S. 6
Tulibacki W., Wartości społeczne , Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej,
AE, Wrocław 2002, nr 722, s…22