Pięć i pół tysiąca osób obecnych podczas wirtualnego Dnia Otwartego UEW
Na potrzeby Dnia Otwartego zorganizowaliśmy uniwersyteckie studio telewizyjne.
Do zrealizowania programu użyto kilkaset metrów kabli, transmisja odbywała się z sześciu kamer, kilkanaście profesjonalnych lamp oświetlało prowadzących i zaproszonych gości. Podczas Dnia
Otwartego zaprezentowano niemal dziewięćdziesiąt materiałów graficznych i filmowych. Wydarzenie dostosowano do potrzeb osób niesłyszących - w trakcie całej relacji obecna była tłumaczka języka
migowego.
Program trwał niespełna trzy godziny. Widzowie zapoznali się z ofertą edukacyjną, zasadami rekrutacji, organizacjami studenckimi i jednostkami Uczelni. Dzień Otwarty poprowadzono w dwóch wersjach
językowych: polskiej i angielskiej. Widzowie mogli oglądać relację na żywo w mediach społecznościowych Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu. W ciągu doby zapis z transmisji dotarł do
dwunastu tysięcy maturzystów z całej Polski i zagranicy, między innymi Słowacji, Ukrainy i Afryki.
Cały zespół Centrum Promocji dziękuje za zaangażowanie nauczycielom akademickim, Centrum Obsługi Dydaktyki i Spraw Studenckich i innym jednostkom uczelnianym, organizacjom i studentom naszej
Uczelni. Państwa wsparcie udzielone podczas wydarzenia umocniło postrzeganie Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu jako miejsca zintegrowanego, wspierającego i przyjaznego rozwojowi.
Dzień Otwarty transmitowany był z inQUBE Uniwersyteckiego Inkubatora Przedsiębiorczości.
Zapis wydarzenia dostępny jest na kanale YouTube Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu: https://youtu.be/UDPpC-vHTFM