Z początkiem października, z początkiem nowego roku akademickiego, startuje druga odsłona kampanii wizerunkowej naszej
uczelni.
Jesteśmy widoczni w mieście – w kilkudziesięciu miejscach Wrocławia, na
bilboardach i cityscrollach.
Kampania pod hasłem Nauka wzmacnia siłę charakteru (Horacy), została przygotowana przy
współpracy Centrum Promocji z Centrum Współpracy z Biznesem a jej bohaterami są absolwenci
Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu:
Aneta Borycka, Ultimo
Tomasz Gondek, SensDx
Agnieszka Grela, IBM
Agnieszka Orłowska, Olympus
Tomasz Szpikowski, Bergman Engineering
Karol Szewczyk, Bosch
Tomasz Ślęzak, Archicom.
Nasi absolwenci to nasza siła i prestiż. To oni reprezentują nas w
świecie. To oni wpływając na rozwój gospodarki światowej udowadniają wartość wiedzy zdobytej na UEW. Kariery bohaterów najnowszej kampanii wizerunkowej są dowodem na słuszność myśli
Horacego.
W pierwszych dniach września została zorganizowana profesjonalna sesja zdjęciowa, do której zaprosiliśmy znanego wrocławskiego
fotografa Łukasza Gizę.
Kampania bilboardowa staruje 01.10.2020 i potrwa do 15.10.2020.
To dopiero początek akcji promocyjnej ABSOLWENT.
25 września 2020 r. bohaterowie kampanii spotkali się na kolacji z przedstawicielami władz UEW: dyrektorką
Centrum Współpracy z Biznesem Ałłą Witwicką-Dudek i Prorektorem ds. Finansów i Rozwoju prof. Bartłomiejem Nitą.
Łukasz Giza od
2002 roku współpracował z Gazetą Wyborczą, lecz najbardziej znany jest z sesji Olgi Tokarczuk, do której został zatrudniony przez Wydawnictwo Literackie przy okazji premiery książki
„Opowiadania bizarne” (Olga Tokarczuk, Opowiadania bizarne, Wydawnictwo Literackie, Kraków 2018). Wspomnienia fotografa z sesji z Noblistką.
Łukasz Giza współpracował już z naszą uczelnią przy dwóch sesjach fotograficznych. Odbyły się kilka lat temu, pod egidą Biura Promocji, a jej bohaterami byli
nasi studenci. Zdjęcia te zdobiły nasze foldery informacyjne.