Konkurs na najlepszą pracę magisterską dotyczącą promocji polskiej gospodarki

Polska Agencja Informacji i Inwestycji Zagranicznych S.A. oraz Fundacja Polskiego Godła Promocyjnego, działając we współpracy z partnerami merytorycznymi: Wydziałem Nauk Ekonomicznych Uniwersytetu Warszawskiego, Wydziałem Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego, Instytutem Nauk Ekonomicznych Polskiej Akademii Nauk, Szkołą Główną Handlową w Warszawie, Giełdą Papierów Wartościowych w Warszawie S.A.,  Deutsche Bank PBC S.A., Brief for Poland oraz Polską Agencją Rozwoju Przedsiębiorczości zapraszają do udziału w II edycji „Konkursu na najlepszą pracę magisterską dotyczącą promocji polskiej gospodarki”, który został objęty Honorowym Patronatem Ministra Gospodarki.


Organizatorzy konkursu świadomi konieczności promocji polskiej gospodarki – tak w kraju, jak i za granicą, zainicjowali projekt, którego głównym celem jest popularyzacja tematyki promocji polskiej gospodarki oraz wspomaganie procesu pozyskiwania nowoczesnych kadr dla potrzeb marketingu narodowego Polski.

Konkurs służy popularyzacji tematyki promocji rozwoju polskiej gospodarki, problemów marketingu narodowego,marki dla Polski i tworzenia podstaw systematycznego, dynamicznego rozwoju naszego kraju. Istotnymi aspektami konkursu jest wyróżnienie utalentowanych absolwentów szkół wyższych oraz wspomaganie procesu edukacji nowoczesnych kadr dla marketingu narodowego Polski.


Na autorów najlepszych prac czeka fundusz nagród w wysokości 10.000 zł ufundowany przez Polską Agencję Informacji i Inwestycji Zagranicznych, a także praktyki w PAIiIZ, jak również możliwość publikacji fragmentów zwycięskich prac w czasopiśmie naukowym „Ekonomia” wydawanym przez Wydział Nauk Ekonomicznych UW.

Dodatkowy fundusz nagród w wysokości 10.000 zł ustanowił Minister Gospodarki w celu nagrodzenia najlepszych prac o tematyce dotyczącej promocji eksportu.

Temat Konkursu obejmuje w szczególności (nie wyłącznie) następujące zagadnienia:


Powyższe zagadnienia nie stanowią odrębnych kategorii Konkursowych, są jedynie przykładami zakresu merytorycznego zgłaszanych prac. O tym, czy praca jest zgodna z tematem Konkursu, decyduje w drodze uchwały Komisja Kwalifikacyjna (po upływie terminu nadsyłania prac).


ZAPRASZAMY DO UDZIAŁU
zamknij
Nasza strona korzysta z plików cookies. Zachowamy na Twoim komputerze plik cookie, który umożliwi zbieranie podstawowych informacji o Twojej wizycie.
Przeczytaj jak wyłączyć pliki cookiesRozumiem