Spotkanie poprowadzi prof. Michael Haenlein, który pracuje na stanowisku profesora w filii ESCP w Paryżu, jest również Dyrektorem Naukowym ESCP Europe - Centrum badań nad Big Data, prodziekanem ds.
studiów doktoranckich. Według Google Scholar dorobek profesora plasuje się na 75 pozycji wśród najczęściej cytowanych naukowców.
Artykuły M. Haenleina zostały opublikowane m.in. w: Journal of Marketing, International Journal of Research in Marketing (IJRM), European Management Journal, Business Horizons and the California
Management Review. Od 2012 do 2015 był Redaktorem Naczelnym European Management Journal. Obecnie jest Redaktorem Tematycznym w Journal of Marketing, Redaktorem w International Journal of
Research in Marketing oraz Redaktorem Współpracującym w Journal of Management Analytics.
Termin seminarium: piątek, 14 czerwca 2019
Godziny: 11:00-14:00
Miejsce: 2 P
Zapisy:
https://forms.gle/zzxSndAqf6Xs7HP38
Seminarium będzie prowadzone w języku angielskim.
Seminarium jest spotkaniem otwartym, bez limitu miejsc.