Instytut Marketingu zaprasza na piątkowe spotkanie – seminarium dla pracowników naszej Uczelni z wybitnym profesorem, Michaelem Haenleinem, z ESCP Europe (najstarszej szkoły biznesu na świecie),
który pracuje na stanowisku profesora w filii tej szkoły w Paryżu.
Prof. Haenlein jest ponadto Dyrektorem Naukowym ESCP Europe -Centrum badań nad Big Data oraz Prodziekanem ds. studiów doktoranckich. Dorobek Profesora jest wybitny (według Google Scholar
plasuje się na 75 pozycji w wśród najczęściej cytowanych naukowców w ogóle). Artykuły M. Haenleina zostały opublikowane m.in. w: Journal of Marketing, International Journal of Research in Marketing
(IJRM), European Management Journal, Business Horizons and the California Management Review.
Od 2012 do 2015 był Redaktorem Naczelnym European Management Journal. Obecnie jest Redaktorem Tematycznym w Journal of Marketing, Redaktorem w International Journal of Research in
Marketing oraz Redaktorem Współpracującym w Journal of Management Analytics.
Temat spotkania
Practical Advice on How to Publish
Termin:
15.03.2019 r. (piątek), na godz. 10.00 (sala 3/B )- Instytut Marketingu