Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu
poszukuje kandydata/kandydatki na stanowisko:
KIEROWNIK BIURA PROMOCJI
Miejsce pracy: Wrocław
Zadania:
- przygotowanie i aktualizowanie koncepcji zarządzania biurem promocji
- zarządzanie biurem promocji i pracą podległego zespołu
- monitorowanie rynku usług edukacyjnych
- opracowanie strategii promocji Uczelni
- zarządzanie procesami zewnętrznej i wewnętrznej komunikacji Uczelni
- kreowanie nowych metod i narzędzi budowania wizerunku Uczelni, szczególnie z wykorzystaniem IT
- współpraca z wydziałowymi pełnomocnikami ds. promocji
- przygotowanie i negocjowanie umów z zewnętrznymi kontrahentami w zakresie zadań biura
- kreowanie i wspieranie działań ukierunkowanych na budowanie społeczności Uczelni
- inicjowanie i przygotowywanie wniosków o finansowanie projektów biura promocji przy wykorzystaniu źródeł zewnętrznych
Wymagania:
- wykształcenie wyższe
- minimum 5 letnie doświadczenie zawodowe na stanowiskach w obszarze marketingu i e-marketingu
- wiedza na temat nowoczesnych narzędzi marketingowych
- bardzo dobra znajomość mediów społecznościowych
- znajomość j. angielskiego na poziomie B2
- profesjonalizm i samodzielność w działaniu
- doświadczenie zawodowe na stanowiskach kierowniczych
- doświadczenie w zarządzaniu projektami
- brak zaangażowania w działalność konkurencyjną wobec zadań biura promocji Uczelni
- umiejętności komunikacyjne i interpersonalne
Wymiar czasu pracy: praca na pełnym etacie
Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji do dnia 19 listopada 2016 r.na adres: Biuro Rektoratu Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu 53-345 Wrocław; ul. Komandorska 118/120.
W aplikacji prosimy zawrzeć sformułowanie: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych
osobowych (tekst jednolity: Dz. U. z 2002 r . Nr. 101., poz. 926. ze zmianami)”.
Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania rekrutacyjnego, na każdym jego etapie bez podania przyczyny.